شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است

ساری- ایرنا- فرماندار ساری شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های بلند شهدا، امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و تداعی کننده تجلی روحِ صبر، کرامت، ایثار، شهادت طلبی و ظلم ستیزی ملت های اسلامی در پرتو اتکا و توکل به خداوند متعال است.

محمدعلی نوبخت روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز جهانی قدس بیانگر وحدت و انسجام امت اسلامی در برابر رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران ادامه داد: در روزِ حمایت از مقاومت اسلامی، مردم سرافراز مرکز استان با فریاد عدالتخواهی و اعلام حمایت از جریان مقاومت اسلامی، ماهیت پلید دشمنان اسلام را برهمگان روشن کردند.

نوبخت افزود: این روز حماسی، جاودانه و میراث بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری در جهت مجاهدتِ همراه با عزت اسلامی است.

وی گفت: امت اسلامی با بهره‌گیری از ابتکار انتخابِ آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، همبستگی جهانی مسلمانان را با جلوه‌ای نو از مقاومت، دفاع و حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه همیشگی با استکبار جهانی را به منصه ظهور رسانند و ماهیت تهدیدهای پوچ دشمنان اسلام را برهمگان مشخص کردند.

فرماندار ساری بیان کرد: امت اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اینکه ابهت پوشالی استکبار را با شکست مواجه کردند، ایستادگی و اقتدار ملت های اسلامی بر روی آرمان های بلند خود را بر همگان تبیین کردند.

وی در پایان از حضور دشمن شکن و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ساری که با حرکتی انقلابی، نهضتِ حمایت از مظلومان و مستضعفان سراسر دنیا بویژه مردم مقام و مجاهد فلسطین را تداوم بخشیده اند قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار، متدین و روزه‌دار دیار علویان در آخرین جمعه ماه مباک رمضان با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای بی بدیل در تاریخ پرفروغ نظام اسلامی ثبت و ضبط کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم مومن و همیشه در صحنه دیار علویان در استان مازندران از مسیرهای ۶۰ گانه به سمت محل مصلی نمازجمعه و تجمع راهپیمایان برگزار شد.

مردم مردم ساری هم در خیابان‌ها با فریاد «هیهات منا الذله» بار دیگر همبستگی خود را با مردم ستم‌دیده فلسطین اعلام کردند و در پایان این مراسم سردار محمد جعفر اسدی رییس بازرسی نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد.

گزارش خبرنگاران ایرنا در سراسر استان حاکی از آن است که مردم مازندران با مشت‌های گره کرده خود و فریادهای «مرگ بر اسرائیل» ‌ و «مرگ بر آمریکا»، «ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است» خشم و انزجار خود را از جنایت‌های سران صهیونیست و اقدام های نژادپرستانه آن ها در قبال مردم فلسطین اعلام کردند.

شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha