۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85082481
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سیل خروشان مردم در روز قدس پاسخی قاطع به مدعیان محو آرمان فلسطین است

رشت - ایرنا - امام‌ جمعه رشت با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز مردم با سیلی خروشان و منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و به آنهایی که درصدند آرمان فلسطین را از اذهان محو کنند، تودهنی محکمی زده و پاسخی قاطع دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: ملت ایران اسلامی از جمله گیلانی‌ها امروز با حضور آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت همه جانبه خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

وی با بیان اینکه حمایت از ملت فلسطین یک تکلیف و واجب کفایی است، افزود: انقلاب اسلامی از سال ۴۱ از فلسطین و ملت مسلمان آن حمایت همه جانبه داشته و بعد از انقلاب اسلامی نیز گام های بلندی در این مسیر برداشته است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به بخش هایی از اقدامات و حمایتهای جمهوری اسلامی از کشور و ملت مظلوم فلسطین عنوان کرد: سفارت خانه اسرائیل را در تهران تعطیل و سفارتخانه فلسطین را فعال کردیم ضمن آنکه امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس اعلام نمود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تا امروز رژیم غاصب صهیونیست را در هیچ جای جهان قبول نکرد، اضافه کرد: جمهوری اسلامی کنفرانس های بزرگ جهانی را برای آزادی فلسطین برگزار کرد.

امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی روز جهانی قدس را تثبیت کرد به طوری که امروز در تمام کشورهای اسلامی روزی را به این نام می شناسند و

بهترین راه حل ها را برای قدس و مردمان آن و همه مسلمانان ارائه کرد.

وی ادامه داد: امروز آمریکا دوره افول خود را طی می کند، اسرائیل نیز رو به اضمحلال است و زودتر از پیش بینی امام (ره) رو به نابودی می رود.

خطیب جمعه رشت با گرامیداشت یاد ‌و خاطره امام راحل خاطر نشان کرد: راه امام پویا و زنده است و ملت ایران در مناسبت های مختلف از جمله روز جهانی قدس این مهم را اثبات کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha