نماینده ولی فقیه در لرستان: رژیم جعلی صهیونیست در محاصره جبهه مقاومت است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست در محاصره جبهه مقاومت و رو به نابودی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه های نمازجمعه خرم‌آباد اظهار کرد: روز جهانی قدس در حالی به فرمان امام راحل پایه‌گذاری شد که رژیم جعلی صهیونیست تمام امکانات خود را برای سرکوب مردم فلسطین بکار گرفته بود.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب شده که این رژیم کودک کش از درون پوسیده و رو به نابودی باشد و اکنون نیز در محاصره محور مقاومت قرار دارد.

وی با بیان اینکه حضور مردم طی۴۴ سال گذشته در این موفقیت بزرگ تاثیرگذار است، افزود: همچنین تدابیر مقام معظم رهبری در شکل گیری محور مقاومت و جانفشانی نیروهای مختلف حامی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در به زانو درآوردن رژیم صهیونسیتی نقش مهمی داشته اند.

وی ادامه داد: این رژیم کودک کش زمانی سودای نیل تا فرات را سر می‌داد و اکنون پس از گذشت نیم قرن تسلط به سرزمین های اشغالی و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه، دچار شکست شده است.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین با تاکید بر ضرورت عفت، پاکدامنی و رعایت حجاب در جامعه اظهار کرد: بانوان نجیب لرستان به سلامت جامعه اهمیت می‌دهند و می دانند پشت صحنه اتفاقات با قصد تزلزل بنیان خانواده، افرادی هستند که نمی‌خواهند استقلال و پیشرفت ایران اسلامی را ببینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی به ضرورت انجام امر به معروف و نهی از منکر با زبان نرم اشاره کرد و افزود: در این مدت تبلیغات صورت گرفته و دستگاه های اجرایی هم باید به وظیفه تبیینی خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که جوانان از مباحث دینی فاصله بگیرند اما در لیالی قدر شاهد حضور گسترده نوجوانان و جوانان بودیم و باید همچنان در مقابل حملات تخریبی و ضد فرهنگی اردوگاه شیطان ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نیز گفت: ارتشیان فرزندان انقلاب و مردم هستند، در دفاع مقدس ایستادگی کردند و این نهاد مکتبی ایران از بی نظیرترین ارتش های جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha