۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85082499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرغامی: رژیم صهیونیستی با رفتارهای وحشیانه‌ مرگ خودخواسته را رقم زد

تهران- ایرنا- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رژیم صهیونیستی با رفتارهای وحشیانه‌، خودکشی و مرگ خودخواسته را رقم می‌زند و سرنوشت محتوم آنها همین است.

سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در ارزیابی خود از تاثیر برگزاری پاسداشت زنده نگه داشتن آرمان‌های آزادی قدس شریف بعد از گذشت ۴ دهه گفت: روز قدس اعلام مواضع جهانی نسبت به ظلم و اشغالگری است. این روز نه تنها متعلق به ایران و مسلمان‌ها بلکه متعلق به همه آزادیخواهان و همه بشریت است.

وی افزود: به همین دلیل و با وجود همه تلاش‌هایی که انجام شد تا روز قدسی وجود نداشته باشد، می بینیم که راهپیمایی روز قدس همواره پرشکوه‌تر و گسترده‌تر از قبل برگزار می شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: امسال با رفتار وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی داشته، خودکشی و مرگ خودخواسته را رقم زده و مگر خود را جلو انداخته‌ است اگر هم این کار را انجام ندهند، سرنوشت محتوم آنها همین است.

ضرغامی ادامه داد: حضور و اعلام مواضع مردم در سطح جهانی نشان می‌دهد که مردم این رژیم را قبول ندارند و این رژیم را جعلی می‌دانند و معتقدند قدس متعلق به مردم همان سرزمین است و با یک همه‌پرسی عمومی مردمی و آزاد توسط خود مردم آن سرزمین باید نظام سیاسی مورد قبول آنها در سرزمین‌های مادری که متعلق به خودشان است حاکم شود.

وی تصریح کرد: بنابراین روز به روز علیرغم همه تلاش‌ها روز قدس باشکوه برگزار می‌شود و انشالله حتما هم به نتیجه می‌رسد.

اتفاقات اخیر در سرزمین‌های اشغالی نشاندهنده زوال رژیم صهیونیستی است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حوادث اخیر در قدس و سرزمین‌های اشغالی را نشان از فروپاشی زودهنگام رژیم صهیونیستی توصیف و اظهار کرد: رفتارهای غیرعادی و وحشیانه‌ای که صورت می‌گیرد نشاندهنده سرگردانی و بن‌بستی است که آنها به آن رسیده‌اند در نتیجه این رفتار را از خود نشان می‌دهند لذا اینگونه اتفاقات نشاندهنده زوال رژیم صهیونیستی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha