۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبر: 85082509
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: راهپیمایی روز قدس در شهرری بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد+ فیلم

شهرری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد: راهپیمایی روز قدس در شهرری بدون هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی برگزار شد.

حمید زمانی روز جمعه در پایان راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایرنا گفت: در شورای تامین و کمیته های ترافیک، امنیتی و فرعی برنامه ریزی خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: یک جلسه هماهنگی هم در خدمت تولیت عبدالعظیم حسنی(ع) بودیم و ماحصل این جلسات و هماهنگی ها برگزاری این راهپیمایی به بهترین نحو ممکن بود.

زمانی خاطرنشان کرد: از همه عوامل تشکر می کنم و خوشحالیم که امروز راهپیمایی روز قدس در شهرری بدون هیچ مشکل امنیتی برگزار شد.

معاون استاندار تهران در باره روز قدس افزود: مبارزه با رژیم صهیونیستی غاصب و احقاق حق مردمم ظلوم فلسطین اصلی ترین ارکان تفکر انقلاب اسلامی که منبعث از دیدگاه های امام خمینی(ره) است.

وی یادآور شد: ما در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره وفادار به این سیاست امام راحل بودیم و امسال با توجه به اینکه شب گذشته نیز آخرین شب قدر و مردم تا پاسی از نیمه شب مشغول عبادت بودند، بار دیگر در صحنه مبارزه با ظلم حضور یافتند.

زمانی اظهار داشت: امسال مردم شهرستان ری خیلی پر شکوه تر از سال های قبل حضور گسترده ای در مسیرهای تعیین شده داشتند و در تمام بخش ها نیز این حضور ملموس بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برگ زرین دیگری بر ولایتمداری و حضور در صحنه مردم این شهرستان به ثبت رسید.

مردادماه سال ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) در تقویم رسمی کشور آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده است، روزی که به گفته ایشان نه تنها روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی و مقدمه‌ای برای بسیج عمومی اسلامی و تشکیل حزب مستضعفین در دنیا معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha