۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85082515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از راهپیمایی روز قدس در قزوین

قزوین - ایرنا - قشرهای مختلف مردم مومن و انقلابی قزوین همدوش و همراه با سایر هموطنان با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه ای بزرگ و به یاد ماندنی دیگر خلق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از مردم همیشه در صحنه و روزه دار قزوین از ساعتی پیش از آغاز راهپیمایی، خود را به میدان میرعماد مکان آغاز اجتماع یوم الله روز قدس در قزوین رسانده بودند تا به شکل به صورت گروهی و خانوادگی در این مراسم شرکت کردند.

بیشتر راهپیمایان قزوینی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و با پلاکارهادی حاوی شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل" و تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین شهید سرلشگر حاج قاسم سلیمانی در این مراسم باشکوه حضور یافتند.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از راهپیمایی روز قدس در قزوین

در روز جهانی قدس امسال حضور نوجوانان و جوانان قزوینی در بین جمعیت راهپیمایان مشهود و گسترده بود.

جمعی از راهپیمایان قزوینی با در دست داشتن و اهتزاز پرچم های بزرگی از فلسطین، انبوه جمعیت را تا رسیدن به مسجد النبی، محل برگزاری سخنرانی و نماز جمعه، همراهی کردند.

شعارهای «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر استکبار، مرگ صهیونیسم از شعارهای اصلی راهپیمایان قزوینی در روز جهانی قدس بود.

همچنین چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس اورژانس پیش بیمارستانی قزوین در مسیر راهپیمایی روز قدس برای انجام عملیات امدادی احتمالی مستقر بودند.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از راهپیمایی روز قدس در قزوین

جمعی از دانشجویان خارجی و شهروندان عراقی مقیم قزوین با پرچم کشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کردند.

برپایی غرفه های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر نکات جالب توجه مراسم روز قدس در قزوین بود که با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان روبرو شد، سرودخانی با موضوع مقاومت و فلسطین و آزادی قدس از موضوعات مربوط به این غرفه ها بود.

حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از راهپیمایی روز قدس در قزوین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین با اجرای برنامه‌های شاد مجری-عروسک،شعرخوانی همگانی ،اجرای سرود و مسابقه و برپایی ایستگاه کاردستی در مراسم روز جهانی قدس با مخاطبان خود همراهی کرد.

جمعیت انبوه حاضر در مراسم روز جهانی قدس در صفوف بهم فشرده پس از انجام راهپیمایی در آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha