روز قدس تجلی‌گاه وحدت امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل تجلی‌گاه وحدت امت اسلامی و مقاومت و ایستادگی آنان در برابر سران استکبار است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت کردند که همچنان به آرمان های والای اتقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستند.

وی بیان کرد: قدس محور وحدت امت اسلامی است و سران کشورهای اسلامی باید به یک جمع بندی واحدی برسند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این‌که، رژیم صهیونیسیتی به‌دنبال اختلاف افکنی در بین امت اسلامی است و باید مراقب این فتنه آنان باشیم، اظهار داشت: قدس عضوی از پیکر اسلام است و باید به آغوش اسلام بازگردد.

امام جمعه ساری گفت: رژیم صهیونیستی در درون نیز با مشکلات زیادی مواجه است و ناآرامی های عجیبی این کشور غاصب را فرا گرفته و این به برکت انقلاب اسلامی اتت.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: شعله‌های انقلاب اسلامی دامن رژیم اشغالگر را خواهد گرفت و در آینده نزدیک ریشه کن خواهد شد و جهان آماده پذیرش، حکومت عدل رهبری می شود.

وی افزود: مسوولان باید در راستای ایجاد انگیزه، مهار تورم و رشد تولید بکوشند و اگر به مردم برسند و به آنها خدمت کنند در واقع به اسلام خدمت کردند.

امام جمعه ساری گفت: مردم باید در راستای فرامین رهبری به وظایف خود در برابر تمام ارزش های نظام ازجمله حجاب به‌درستی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارایه کرده است که قابل مقایسه با گذشته نیست.

آیت الله لایینی تصریح کرد: دشمنان با سیاه نمایی خدمات ارزشمند نظام درصدد انحراف افکار عمومی در برابر جنایت های خودشان هستند.

وی گفت: خدمات نظام باید به‌درستی برای مردم تبیین و بازگو شود و مهم‌ترین اصل برای تحقق این مهم جهاد تبیین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha