نماینده آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری: حمایت از فلسطین تبلور اتحاد مسلمانان است

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز فلسطین و مظلومیت مردمانش به مساله اول همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و حمایت مسلمانان تبلور اتحاد دنیای اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله عسگر دیرباز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه اظهار کرد: افزود: مردم فلسطین با سنگ در برابر گلوله‌های سربی رژیم غاصب ایستادگی و جان‌ خود را فدا کرده اما از آرمان شان عقب نشینی نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فلسطین تا ابد پاره تن اسلام است، افزود: مردم ولایت مدار آذربایجان غربی امروز به فرمایش امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

آیت‌الله دیرباز با بیان اینکه ظلم ستیزی مردم فلسطین الگویی برای مسلمان است، ادامه داد: حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف همواره در اذهان مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این مراسم چشم دشمنان اسلام را کور کرده است، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی امروز در حالیکه روزه دار هستند به میدان آمدند و از مردم فلسطین حمایت کردند که این اقدام وحدت هر چه بیشتر مسلمانان را نشان می‌دهد.

آیت‌الله دیرباز گفت: امروز اقشار مختلف مردم، کوچک‌ و بزرگ پیر و جوان آمدند تا بگویند فلسطین تنها نیست و آنان مساله اول جهان اسلام را تنها نمی‌گذارند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی در منجلاب فرو رفته و دست و پا می‌زند و امیدشان بر باد رفته است.

وی تاکید کرد: حمایت از مردم فلسطین نباید فقط به روز جهانی قدس محدود شود و این حمایت باید همواره و در همه ایام از سوی دنیای اسلام و کردم آزادیخواه جهان تداوم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha