فرمانده پادگان امام رضا (ع): روز جهانی قدس نماد دفاع از مظلوم است

مراغه- ایرنا- فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: روز جهانی قدس نماد دفاع از مظلوم است همه مسلمانان آزادیخواه دنیا باید به آن حساس باشند تا جایی که حضور در راهپیمایی نیز جزو جهاد فی سبیل‌الله به شمار می‌رود. 

به گزارش ایرنا امیر «حاتم سیفی» روز جمعه در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در مراغه افزود: در سایه اندیشه‌های حضرت امام (ره) و تقویت روزافزون جریان مقاومت، رژیم صهیونیستی رو به افول است و در کمتر از ۲۵ سال آینده از بین خواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه قدرت‌های برتر جهان که اکنون از این رژیم مظلوم‌کش دفاع می‌کنند نیز در حال افول هستند، اضافه کرد: این قدرت‌ها به تدریج جای خود را به قدرت‌های نوظهوری چون ایران اسلامی می‌دهند.

ملت بابصیرت ایران در دام شیاطین گرفتار نخواهند شد

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه به توطئه‌های دشمنان و شبهه‌افکنی آنان در زمینه‌های مختلف نیز اشاره و بیان کرد: ملت بابصیرت ایران هیچگاه در دام شیاطین گرفتار نخواهند شد و بر همین اساس نیز توطئه‌های آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.

«امیر سیفی» صراط مستقیم ملت ایران را راه ولایت دانست و افزود: این ملت در نماز یومیه خود با قرائت سوره «حمد» از خداوند منان می‌خواهند تا آنان را به صراط مستقیم هدایت کند و این صراط در مسیر ولایت خلاصه می‌شود.

وی ادامه داد: هرکس از راه ولایت جا بماند، بداند که منحرف شده است و باید به مسیر اصلی برگردد و تا پای جان در مسیر این ایستادگی کند؛ همانطور که نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان جان خودشان را در راه ولایت و این نظام مقدس در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

به گزارش ایرنا مردم مراغه در راهپیمایی حماسی روز قدس امسال در صفوف به هم پیوسته بار دیگر شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را فریاد کشیدند و انزجار خودشان از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به جهانیان اعلام کردند.

راهپیمایی روز قدس مراغه حوالی ساعت ۱۱ از میدان طلوع فجر این شهر به سمت میدان شهرداری و از طریق خیابان امام خمینی (ره) به میدان مصلی ختم، و پس از سخنرانی فرمانده پادگان امام رضا (ع) نیز بیانیه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد.

در این آیین پرچم آمریکا به آتش کشیده شد و پیر و جوان و دختر و پسر بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha