۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85082552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: فلسطین به عرصه بی آبرویی جهان غرب تبدیل شده است

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: سرزمین فلسطین اینک به عرصه بی آبرویی برای جهان غرب تبدیل شده و سندی بر باطل بودن ادعای آزادی و حقوق بشر از طرف استکبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته افزود: آزار، اذیت و حمله به مسلمانان فلسطینی در شب‌های قدر از طرف رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل دوربین خبرنگاران و عدم واکنش سازمان ملل و مدافعان حقوق بشر تعجب برانگیز است.

وی با بیان اینکه فلسطین سرزمین پیامبران و مبدا معراج پیامبر اسلام(ص) است، اضافه کرد: قلب محور مقاومت در فلسطین است و مسلمانان جهان هرگز اجازه نمی‌دهند در مقابل غاصبان شکست بخورد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به جنگ اوکراین و روسیه و نحوه رفتار کشورهای غربی گفت: دفاع مردم اوکراین به عنوان مبارزان در راه آزادی از طرف استکبار جهانی تلقی شده ولی از دفاع مردم مظلوم فلسطین از سرزمین خود را اقدام تروریستی قلمداد می‌کنند.

ماموستا امامی با بیان اینکه جنگ رسانه و ترکیبی توسط دشمنان در حال انجام است، ادامه داد: امروزه کشت و کشتار کودکان و مادران در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که راه گفت و گو همیشه کارساز نیست و باید از راه مقاومت و جهاد در برابر زورگویان ایستاد.

وی با اشاره به اینکه اغلب پیامبران توسط تروریست و در راه حق به شهادت رسیده‌اند، گفت: تروریست را دشمنان وارد جهان اسلام کردند و امروز نیز با استقرار و وارد کردن یهودیان در سرزمین‌هایی فلسطین اشغالی بدنبال اهداف غصب گرایانه هستند.

ماموستا امامی تحولات سیاسی دنیای اسلام را مثبت دانست و یادآور شد: با همگرایی و اتحاد بین ملت‌های بزرگ اسلامی و همبستگی در برابر موضوع فلسطین می‌توان در جنگ حق علیه باطل و بیرون راندن رژیم صهیونیستی از سرزمین‌های اشغالی پیروز شد.

امام جمعه مهاباد در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت علی (ع) و تبریک فرا رسیدن روز ارتش تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی مردمی و در کنار آنان است و موفقیت‌هایش در نمایشگاه، رزمایش و عرصه‌های مختلف به مایه افتخار و مباهات ملت تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha