۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85082565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: فلسطین به مساله‌ای انسانی در جهان تبدیل شده است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: پیام امام راحل و نامگذاری روز قدس موجب شد موضوع فلسطین امروز به یک مساله انسانی و حقوق بشری در دنیا تبدیل شود. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: امام خمینی(ره) می‌دانستند که نامگذاری روز قدس آن را به یک جنبش و حرکت حتی انقلاب جهانی تبدیل می‌کند.
وی یادآور شد: حکومت ها گاهی در حال سازش با صهیونیسم و گاهی در حمایت از فلسطین ظاهر می‌شوند اما مساله فلسطین امروز به حرکتی مردمی تبدیل شده و جدا از حکومت‌هاست.
حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: پیام امام خمینی (ره) فلسطین را از فراموشی نجات داد و به مساله اول دنیا و جهان اسلام تبدیل کرد.
وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایران هراسی و قرار دادن ایران مقابل کشورهای عرب و در نتیجه فراموش کردن فلسطین بودند اما امروز این کشورها در حال برقراری رابطه با ایران هستند.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد: امروز پیوند بین سوریه و کشورهای حوزه خلیج فارس و نیز ایران و این کشورها لرزه بر تن صهیونیست ها انداخته است.
وی با بیان اینکه اسرائیل در حال نابودی از درون است ادامه داد: امروز فلسطین با سنگ از خود دفاع نمی کند و گنبدهای به ظاهر آهنین با موشک های مقاومت به گنبدهای پوشالی تبدیل شدند.
حجت‌الاسلام تارم یادآور شد: صهیونیست ها اگر بخواهند کوچکترین نگاه چپی به این سرزمین انقلابی و سرزمین مردان غیور و شجاع و سردار سلیمانی ها داشته باشند، فقط نیروهای مقاومت برای نابودی آن کفایت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونستی نیز روز به روز ضعیف تر و به اضمحلال نزدیک تر می‌شود گفت: امروز اروپا هم می‌گوید نباید دنباله روی آمریکا باشیم و ابهت پوشالی آمریکا در حال فروریزی است.
امام جمعه جیرفت با بیان اینکه ابرقدرتی سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا با هم در حال فروپاشی است افزود: حذف دلار از مبادلات جهان که در حال شکل گیری است به معنای فروپاشی اقتصادی آمریکا محسوب می‌شود.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه اظهار کرد: مردم و مسئولان در بحث کنترل تورم و رشد تولید شب و روز نشناسند و جهاد بی وقفه داشته باشند.
حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه مردم گله‌هایی بحق دارند و مسئولان باید تلاش مضاعف داشته باشند اضافه کرد: افزایش قیمت خودرو از نظر مردم آن هم در ابتدای سال قابل قبول نیست.

وی با یادآوری اینکه تغییرات در دولت را به فال نیک می گیریم و قابل ستایش است ادامه داد: یکی از وعده‌های دکتر رییسی این بود که مدیران مداوم تحت نظر هستند و چک سفید امضا به کسی داده نشده است.
حجت‌الاسلام تارم اضافه کرد: مسئولان اقتصادی از جمله مسئولان بانک مرکزی باید به جای حرف بیشتر اهل عمل باشند.
وی با اشاره به اینکه اقدامات دولت شروع خوبی داشته و شجاعانه عمل می کند گفت: ما هم باید از اسراف دوری و از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha