امام جمعه کرمانشاه: امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس دنیا را تکان داد

کرمانشاه_ایرنا_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس دنیا را تکان داد و امروز اگر دولت ها آزاد بگذارند ۲ میلیارد جمعیت مسلمان بیرون می آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) می فرماید اگر کسی کمک بخواهد وظیفه همه کمک به اوست امروز نیز در فلسطین شاهدیم خانه هایشان را خراب می کنند و آنها را می کشند یا زندانی می کنند.

وی افزود: لذا وظیفه ما را پیامبر و امیرالمومنین تعیین کرده است، مقام معظم رهبری نیز طبق این حرفها تاکید دارد که امروز هرچقدر فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: همه ما حضرت روح الله را امام می دانستیم و امروز نیز مقام معظم رهبری را امام خود می دانیم و پشت سر او هستیم.

وی تصریح کرد: ایران امروز روی موشک خوابیده و این برای ما افتخار است حالا درست است که یکسری مشکلات و گرانی ها داریم.

آیت الله علما در ادامه به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و بیان داشت: حضرت علی (ع) از زن و مرد خواسته است تا عفت داشته باشند لذا باید مطیع باشیم، شاید دلمان خیلی چیزها بخواهد اما اسلام جلوی مواردی که جایز نیست را گرفته است،ضمن اینکه برای ازدواج همه به دنبال دختر عفیف و نجیب می گردند پس رعایت عفت به سود خودمان است.

وی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی در موضوع پوشش تاکید داشته که قانون باید حفظ شود و از طرفی می بینیم در موقع اغتشاشات رهبری تاکید داشتند اینها فرزندان ما هستند؛ لذا باید توجه داشت که این موضوع تا مدتی است و بعد از این حرف عوض می شود و طور دیگر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha