عضو مجلس خبرگان: صهیونیست‌ها ۷۵ سال جنایت‌ را با خود یدک می‌کشند

مراغه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه به تاریخچه اشغال فلسطین با حمایت کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها در طول ۷۵ سال گذشته در این منطقه جنایت‌های بسیاری مرتکب شده و پوشالی بودن حقوق بشر غربی را به نمایش گذاشته‌اند. 

به گزارش ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: این رژیم اشغالگر بسیاری از مردان را در مقابل چشمان زنان و کودکانشان تیرباران کرده‌اند و شهید «مرتضی آوینی» در نوشته‌هایش به بخشی از این واقعیت‌ها پرداخته است.

وی افزود: آنان حتی به کودکان و زنان مسلمان فلسطینی هم رحم نکرده‌اند و در یکی از موارد متعدد این بی‌رحمی‌ها، کودکان و زنان را زنده‌زنده سوزانده‌اند تا خوف در دل مسلمانان جهان ایجاد کنند.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه جنایت‌های رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در کرانه باختری، غزه و جنوب لبنان همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: از وقتی که جریان مقاومت به صهیونیست‌های غاصب ضرب شصت نشان داده، آنان روز به روز رو به افول پا گذاشته‌اند.

آیت‌الله پورمحمدی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اکنون متزلزل بوده و وحشت به جانشان افتاده است تا جایی که در فرودگاه این رژیم جعلی گاهی برای ترک فلسطین اشغالی ازدحام به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای همواره از جریان مقاومت حمایت کرده‌اند، بیان کرد: حمایت ما از فلسطین قابل کتمان نیست و رهبری در این زمینه مواضع صریحی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به فجایع اخیر صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن نمازگزاران مسجدالاقصی اشاره کرد و افزود: در این فاجعه مسلمانان در حال عبادت به خاک و خون کشیده شده و حدود ۵۰۰ نفر از آنان دستگیر شدند که با واکنش جریان مقاومت روبرو شد و گنبد آهنین رژیم جعلی نیز جوابگو نبود.

آیت‌الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها در کاخ شیشه‌ای زندگی می‌کنند، افزود: این حمله‌های موشکی نشان داد که ادعاهای نظامی صهیونیست‌ها توخالی است زیرا از ۱۰۰ موشک ارسال شده صرفا چهار موشک توسط گنبد آهنین شناسایی شد.

امام جمعه مراغه: اگر مسلمانان جهان متحد شوند، کاخ شیشه‌ای صهیونیست‌های غاصب خود به خود می‌شکند

وی با تاکید بر اینکه اگر مسلمانان جهان متحد شوند، کاخ شیشه‌ای صهیونیست‌های غاصب خود به خود می‌شکند، اضافه کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی با صهیونیست‌ها ارتباط برقرار می‌کنند اما ما به حمایت علنی از ملت مظلوم فلسطین افتخار می‌کنیم.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی روز به روز نزدیکتر می‌شود، بیان کرد: در نقطه مقابل جریان مقاومت روز به روز قوی‌تر شده و مسلمانان جهان نیز بیدارتر می‌شوند.

آیت‌الله پورمحمدی با قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: قدس قبله اول مسلمانان جهان و محل عروج پیامبر اکرم (ص) است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی و فرارسیدن روز ارتش، بیان کرد: ارتش امتحان خودش را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی پشت سر گذاشت و اکنون قویترین ارتش منطقه به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha