حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد:شاهد پیروزی قطعی قهرمانان فلسطینی در آینده نزدیک خواهیم بود

تهران- ایرنا- امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شاهد پیروزی قطعی قهرمانان فلسطینی در آینده نزدیک خواهیم بود، گفت: امروز یاس و ناامیدی در سرزمین‌های اشغالی در مقابل اقتدار و عزت و شور و امید به آینده در سراسر جهان اسلام و میان مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین حاکم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره زوال رژیم صهیونیستی با توجه به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی گفت: برای اینکه شرایط امروز رژیم صهیونیستی را تحلیل کنیم کافیست قدری شرایط امروز و دو، سه دهه قبل این رژیم را با هم مقایسه کنیم.

وی افزود: امروز صهیونیست‌ها از سوی لبنان، غزه و کرانه باختری مورد تهاجم قرار می‌گیرند، موشک باران می‌شوند اما قدرت هیچگونه عکس‌العمل و موضع‌گیری بازدارنده ندارند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: صهیونیست‌ها برای حضور در مسجدالقصی به زشت‌ترین رفتار و خشونت‌ها اقدام می‌کنند اما نمی‌توانند این حرکت عظیم ملت فلسطین و این موج خروشان را از حرکت بازدارند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: همه شواهد و علائم حکایت از این دارد که این رژیم تنها قدرتش نیروهای مسلح و تکیه‌اش به سلاح بود و امروز قدرت دفاعی رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آسمان رژیم صهیونیستی را از موشک‌های حزب الله و مقاومت اسلامی حفاظت کند.

وی افزود:‌ از هر زاویه‌ای که بنگریم امروز یاس و ناامیدی در سرزمین‌های اشغالی در مقابل اقتدار و عزت و شور و امید به آینده در سراسر جهان اسلام وسرزمین‌های اشغالی و بین مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین حاکم است.

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: به زودی و در آینده نزدیک شاهد پیروزی قطعی قهرمانان فلسطین و ذلت و نابودی صهیونیست‌ها خواهیم بود.

ابوترابی فرد خاطر نشان کرد: امت اسلام و ملت بزرگ ایران همه ساله در راهپیمایی اقتدار آفرین روز قدس حضور بسیار چشم گیر و عزت آفرینی داشته است و امسال نیز این حضور گسترده تر از قبل برگزار شده است که مهمترین دلیل آن رفتار ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین و نمازگزاران در مسجد الاقصی است که خشم ملت ایران و امت اسلام را برانگیخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha