شهردار تهران: یکی از اهداف مدیریت شهری میدان دادن به استعدادهای ورزشی است

شهرری- ایرنا- شهردار تهران اعلام کرد که یکی از هدف گذاری های مدیریت شهری پایتخت، میدان دادن به استعدادهای ورزشی برای شکوفایی و قهرمان پروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زاکانی عصر جمعه همزمان با روز جهانی قدس در نشست با قهرمانان، پیشکسوتان و مدیران ورزش کشور در مجموعه قمربنی هاشم شهرری گفت: موضوع ورزش مهم است و ما توجه خاص به آن داریم؛ هم از بعد ورزش های همگانیح و هم ورزش قهرمانی.

وی ادامه دارد: توجه به نشاط جامعه و آمادگی جسمانی مردم برای ما مهم است و در این امر تلاش می کنیم.

به گفته زاکانی، استعدادیابی در ورزش مهم است و از ۷ ماه قبل عید آغاز کار کردیم و قریب به ۶۰۰ هزار زن و مرد در مسابقات قهرمان شهر شرکت کردند و برنامه داریم این قهرمانان محلات با قهرمانان شهرهای دیگر رقابت کنند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت عمومی مدیریت شهری میدان دادن به استعدادهای ورزشی است و قابلیت های مختلفی در ایران داریم که در عرصه های رقابت می توانند استعدادها شکوفا شود.

در این دیدار بسیاری از ورزشکاران و پیشکسوتان از جمله فرزانه فصیحی، جوادفروغی و... به بیان دغدغه ها و انتظارات خود از شهردار تهران پرداختند.


تفاهم نامه شهرداری با کمیته ملی المپیک برای ساخت خانه برای ورزشکاران 

زاکانی این خبر را هم داد که تفاهم نامه ای با خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک در زمینه ساخت مسکن برای ورزشکاران امضا کرده ایم.

وی ادامه داد: گستردگی زمینه خدمت در ورزش همگانی داریم و آماده ایم مجموعه های خودمان را در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار دهیم از جمله فدراسیون های تکواندو، کشتی و وزنه برداری.

شهردار تهران خاطرنشان کرد:  امسال ۵۰ مجموعه ما فرسوده شده بود که آنها را بازسازی کردیم و بقیه را امسال انجام می دهیم.

وی یادآور شد: هزار میلیارد تومان برای بازسازی و نوسازی مجموعه های ورزشی اختصاص داده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha