۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85082837
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی کوهرنگ؛ یک پل آسیب دید

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
کد خبر: 85082837
آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی کوهرنگ؛ یک پل آسیب دید

شهرکرد_ ایرنا_ فرماندار کوهرنگ با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شدت بارش‌ها پایه پل ارتباطی منطقه لبد این شهرستان با روستاهای اطراف آسیب دیده است.

شهباز اکبری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اکنون تردد خودروها در مسیر ارتباطی منطقه لبد کوهرنگ با روستاهای دره‌بالا، لبدعلیا و کارکُن با مشکل و سختی همراه است.
وی افزود: به‌همین منظور یک دستگاه بیل‌مکانیکی از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری برای لایروبی مسیر با هدف روان‌سازی تردد به منطقه اعزام شده است.
اکبری تصریح کرد: از سال گذشته عملیات اجرایی ساخت یک دستگاه پل جدید برای بهبود ارتباط مسیر منطقه لبد کوهرنگ با روستاهای اطراف آغاز شده است که تا هفته دولت سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.
وی یادآور شد: شدت بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی اخیر در شهرستان کوهرنگ به حدی بود که مناطق مختلف این شهرستان با طوفان همراه شد.
فرماندار کوهرنگ اظهار داشت: به‌دنبال فعالیت این سامانه بارشی شیروانی و ایزوگام‌های سقف خانه‌های زیادی در این شهرستان نیز آسیب دیده است.
وی گفت: شدت سامانه بارشی اخیر در شهرستان کوهرنگ باعث بروز آسیب شدید به زمین‌های کشاورزی به‌ویژه باغات این شهرستان نیز شد.
اکبری تاکید کرد: خسارت‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی اخیر در شهرستان کوهرنگ تا دو سه روز آینده به طور کامل ارزیابی، جمع‌بندی و اطلاع‌رسانی می‌شود.
به گزارش ایرنا، سازمان هواشناسی در خصوص سامانه بارشی فعال در استان چهارمحال و بختیاری از ۴۸ گذشته هشدار سطح قرمز صادر کرده بود و پیرو این هشدار جلسه شبانگاهی مدیریت بحران به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار و آمادگی لازم برای مدیریت بارش‌ها ایجاد شد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha