نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان: فلسطین نقطه عطف اتحاد امت اسلامی است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند: مساله فلسطین، نقطه عطف تحقق اتحاد امت اسلامی است.

به گزارش ایرنا در این پیام مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی و و فرهاد زیویار آمده است:راهپیمایی روز قدس و فلسطین مساله محوری جهان اسلام بوده و خواهد بود.

این پیام می‌افزاید: سیاست عمده‌ استکبار جهانی و صهیونیسم کمرنگ کردن مساله‌ فلسطین در بین جوامع مسلمان و به فراموشی راندن آن است اما ملت شریف ایران اسلامی در روز قدس بر اساس تکلیف اسلامی و انسانی، همگام با همه مسلمانان آزاده سراسر جهان، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش نشان دادند.

در ادامه این پیام آمده است: مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی، روز بزرگ قدس را به عرصه زیبا و باشکوهی از اتحاد، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان و صحنه خشم و خروش عظیم اراده‌ها علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی و اعلان حمایت جهانی از فلسطین قهرمان تبدیل کردند و جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به ظهور رساندند؛ همچنین با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر پیکره فرسوده رژیم صهیونیستی فرود آمدند و آن را بیشتر از پیش تخریب کردند.

این پیام می‌افزاید: ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و افتخار به وجود مردمی هوشیار و غیرتمند، از همه مردم غیور استان لرستان که با حضوری برخاسته از جوشش ایمان و تجلی بصیرت، با گام های استوار در این اجتماع عظیم شرکت کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

در بخش دیگر این پیام اظهارامیدواری شده این شکوه، اقتدار و انسجام ملت‌های آزاده مسلمان تا قیام منجی موعود (عج) و برچیده شدن بساط ظلم و جور مستکبران به برکت استقرار حکومت الهی آن حضرت تداوم و استمرار داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha