۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۲۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85082956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی ذوب آهن: امیدوارم نفت مسجدسلیمان در لیگ باقی بماند

اهواز - ایرنا - مربی تیم ذوب آهن گفت: امیدوارم روند صعودی نفت مسجدسلیمان ادامه دار باشد و این تیم در لیگ برتر باقی بماند.

به گزارش ایرنا قاسم حدادی فر جمعه شب پس از باخت تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: حریف با ارائه یک بازی هوشمندانه در دقایق اول بازی به گل رسید و توانست تا آخر این نتیجه را حفظ کند که جا دارد به آنها تبریک بگویم.

وی افزود: ما هم تیم دست و پا بسته ای نبودیم و در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و گل خوردیم. در ادامه با توجه به بازی حریف به دنبال بازی مستقیم بودیم که موفق به گلزنی نشدیم.

مربی ذوب آهن در خصوص تعویض اجباری حبیب فرعباسی دروازه بان تیمش گفت: او از ناحیه دست به شدت آسیب دید و فکر می کنم اکنون در اتاق جراحی باشد، امیدوارم این بازیکن زود به تیم اضافه شود.

وی ادامه داد: حبیب در ۲ سال اخیر یکی از بهترین مهره های ما بوده و خیلی تاثیرگذار و بدون جایگزین است. امیدوارم دوره درمان او هر چه سریعتر طی شود چرا که ما به او نیاز داریم.

حدادی فر در خصوص داوری بازی گفت: داور عملکرد خوبی داشت و بازی را خیلی خوب کنترل کرد هر چند می توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد اما در کل مشکل خاصی نبود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید. این تیم بعد از ۱۹ هفته به پیروزی رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha