هلال احمر استان مرکزی سه‌هزار و ۵۳۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جمعیت از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، سه‌هزار و ۵۳۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد.

«علیرضا شهرجردی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این تعداد غذای گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شعب اراک، کمیجان، دلیجان و زرندیه تهیه و توزیع شد.

وی بیان کرد: در این مدت، ۵۰ سبد غذایی نیز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان زرندیه تهیه و در شب‌های لیالی‌قدر در بین افراد کم‌برخوردار تحت پوشش این جمعیت توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: ۱۰۰ سبد غذایی هم به ارزش یک‌هزار و ۴۵۰ میلیون ریال توسط خیرین خانه هلال شهرستان تفرش از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان توزیع شد.

شهرجردی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جمعیت هلال احمر این استان روز گذشته (جمعه) در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس به بیش از ۴۸۰ نفر خدمات امدادی ارایه کرد.

وی اظهار کرد: ۱۶ تیم عملیاتی در قالب ۱۰۰ نفر نیرو در ۱۳ شعبه جمعیت هلال احمر استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس با تجهیزات مورد نیاز به صورت ثابت در ایستگاه‌های سلامت و سیار در مسیر راهپیمایی‌های روز قدس این استان مستقر بودند.

۱۲ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha