افتتاح تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی، تحقق وعده شورای ششم به شهروندان بوشهری است

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: افتتاح تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی و گذر سرتل به تنگک به عنوان دو پروژه نیمه‌تمام از وعده‌های شورای ششم به شهروندان بوشهری بود که این تقاطع امروز به بهره‌برداری می‌رسد و گذر سرتل به تنگک نیز در مراحل پایانی است.

وحید نیک‌روش روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در ابتدای فعالیت شورای ششم، پروژه تقاطع سردار شهید سلیمانی با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل و پیمانکار پروژه خلع ید شده بود که با شروع فعالیت شورای ششم، پیمانکاران دو پروژه انتخاب و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی افزود: یکی از شرکت های توانمند عمرانی کشور به عنوان پیمانکار تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی انتخاب و مقرر شد این پروژه در مدت یکسال به بهره‌برداری برسد که به دلیل تاخیر در جابجایی و افزایش ارتفاع دکل‌های انتقال شبکه هوایی برق فشارقوی این پروژه حدود پنج ماه تعطیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته و تعامل و همکاری شرکت برق منطقه ای فارس و نیروی دریایی ارتش برای جابجایی شبکه های برق مشکل حل شد اما یکی از دلایل تاخیر پروژه انتقال شبکه های برق بود.

نیک‌روش ادامه داد: شورای شهر بوشهر در جهت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه سال گذشته در دو مرحله ۶۰ میلیارد تومان در سال۱۴۰۱ و ۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ جهت اجرای تقاطع اختصاص داد و ۲۰ میلیارد تومان نیز از اعتبارات تملک دارایی های استان به این پروژه تخصصیص یافت.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این پروژه بهبود عبور و مرور و کاهش ترافیک در ورودی شهر بوشهر اتفاق می‌افتد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: به زودی شاهد بهره‌برداری از گذر سرتل به تنگک به عنوان دومین پروژه شاخص مدیریت شهری هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha