۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85083068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری ۱۱ درصد افزایش یافت

شهرکرد- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۱درصدی کشفیات مواد مخدر در سال گذشته خبرداد و گفت: پارسال بیش از سه هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ سلیمان ریاحی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سال گذشته تعداد دستگیرشدگان در حوزه مواد مخدر از جمله معتادان، قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر هشت درصد افزایش داشت، که بیشترین میزان کشفیات مواد مخدر سنتی بود و در عملیات‌های مختلف ایست و بازرسی و پاکسازی مناطق آلوده استان کشف شد.

وی با اشاره به ساماندهی ۶۰۰معتاد در مراکز نگهداری و ترک اعتیاد استان در سال گذشته اظهار داشت: ساماندهی معتادان نسبت به مدت مشابه ۴۵ درصد افزایش داشت.

به گفته وی، در این مدت با همکاری دستگاه قضایی استان پلمب مکان‌ها تهیه و توزیع مواد مخدر در استان ۳۰ درصد و انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر نیز ۲۳درصد افزایش داشت.

ریاحی اظهار داشت: در سال گذشته ۲ هزار ۲۵۰ طرح عملیاتی در سطح استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه آن ۲۹ درصد افزایش یافت.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای اقدامات فرهنگی برای۱۱ هزار نفر اشاره کرد و گفت: جامعه هدف این دوره‌های آموزشی بیشتر مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، محیط‌های کارگری و مناطق آسیب‌ پذیر بود.

۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سالجاری در استان کشف و ضبط شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری از کشف ۳۰۰کیلوگرم مواد مخدر در سالجاری خبر داد و گفت: در این مدت آمار دستگیرشدگان نیز ۴۰ درصد افزایش داشت.

ریاحی به شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین نگرانی مردم در سطح استان اشاره کرد و گفت: دستگیری خرده‌فروشان امسال ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش ۵۵درصدی ساماندهی معتادان نسبت به مدت مشابه اشاره کرد و گفت: امسال ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۱۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha