۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85083424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان رهیافت های نوین سواد آموزی (رسا) در کردستان منتشر شد

سنندج- ایرنا- نخستین فراخوان بین المللی رهیافت‌های نوین سواد آموزی در زیست بوم جدید(رسا) در راستای شناسایی و جذب بیسوادان باقی مانده در استان کردستان منتشر شد.

سرپرست معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان روز شنبه در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رویداد در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، فناوری‌های جدید، ایده‌ها، خلاقیت‌ها، خرد جمعی و ارائه راهکارهای نوین عملیاتی و کاربردی برای شناسایی، جذب، ثبت‌نام و آموزش بیسوادان باقی مانده برگزار می‌شود.

گلبهار خسروی توسعه، تحکیم، تعمیق و تثبیت سواد در کم سوادان را از جمله اهداف برگزاری این رویداد اعلام کرد و گفت: مشارکت همه اقشار جامعه از جمله شرکت‌های دانش بنیان برای ارائه راهکارها و محصولات خود جهت از بین بردن کم سوادی و بی‌سوادی و بازمهندسی جدبد در مسیر سوادآموزی از دیگر اهداف این رویداد علمی است.

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان یاداور شد: ایده‌ها و راهکارها شامل مقالات، پژوهش‌ها و طرح‌های اجرایی و همچنین محصولات و تولیدات شامل سکوها، نرم افزارها و بازی های آموزشی از محورهای این فراخوان است.

وی با بیان اینکه ۳۱ اردیبهشت سال جاری آخرین مهلت ارسال به این فراخوان است، یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در این رویداد می توانند به تارنمای www.rasa.lmo.gov.ir مراجعه کنند.

خسروی یادآور شد: ایده‌ها و نظرات دریافتی پس از بررسی های تخصصی به روش و راهکار تبدیل خواهد شد و محصولات و ایده های برگزیده نیز پس از انتخاب و برگزاری رویداد، حمایت می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha