عملیات بازگشایی جاده ارتباطی چلگرد به دهستان موگویی کوهرنگ آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به مسدود شدن محورهای ارتباطی دهستان موگویی با نخستین بارش‌های زمستانی گفت: عملیات بازگشایی محور ارتباطی چلگرد به دهستان موگویی این شهرستان آغاز شد.

شهباز اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ از هفت‌ماه قبل به‌علت بارش‌های سنگین برف بسته شده بود.

وی افزود: اهالی روستاهای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ در این مدت از مسیرهای ارتباطی بزنوید لرستان و فریدن اصفهان تردد داشتند.

اکبری تصریح کرد: برای بازگشایی محور ارتباطی چلگرد به دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ ۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهداری مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به ارتفاع برف در مناطق مختلف مسیر دهستان موگویی، یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و با تلاش شبانه‌روزی راهداران شهرستان کوهرنگ جاده چلگرد به موگویی تا یک‌ماه آینده به‌طور کامل بازگشایی خواهد شد.

اکبری اظهار داشت: پس از بازگشایی محور ارتباطی چلگرد به دهستان موگویی ساکنان روستاهای موگویی از این مسیر به سمت مرکز شهرستان ارتباط دارند.

به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

دهستان موگویی از مناطق کم‌برخوردار چهارمحال و بختیاری است که روستای سرآقاسید به‌عنوان یکی از روستاهای پلکانی ایران در این دهستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha