تواضع در برابر مردم، ویژگی بارز سپهبدهای اخلاص است

رشت - ایرنا - رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی، تواضع و فروتنی با مردم و مومنان را از ویژگی های بارز سپهبدهای اخلاص عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی ظهر امروز در آئین بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد سید محمد ولی قرنی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی بندر انزلی افزود: عنوان "سپهبدهای اخلاص" برای این سه شهید بزرگوار بسیار شایسته است زیرا رفتار متواضعانه آنها با مردم و اقشار مختلف از جمله شیعه و سنی ویژگی هر سه شهید عالی مقام است.
وی با بیان اینکه پایبندی های دینی، اعتقادی و شایستگی های مدیریتی از دیگر ویژگیهای مشترک این سه شهید بود، گفت: این سه شهید والا مقام به ه فاصله ۲۰ سال به ۲۰ سال باعث افتخار هویت ملی ما شده اند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه خداوند این سه شهید را عزیز می داشت که آنان را چنان عزتمند آفرید، گفت: شهید سید محمد ولی قرنی اولین شهید ترور نظام جمهوری اسلامی در سال ۵۸ توسط منافقان خود یک حر انقلاب است.
امیر سرتیپ دوم فولادی افزود: وی سرلشکر قبل از انقلاب بود که زمانی که فهمید ریشه همه فساد ها به دربار برمی‌گردد به همه امکانات مادی پشت پا زد، ساده زیستی را برگزید و در مبارزه سپری کرد تا به انقلاب اسلامی رسید.
وی بیان کرد: اگر قرنی نبود شاید ارتش دست لیبرال های نهضت آزادی و دولت موقت می افتاد و از آن چیزی نمی ماند؛ ایران تجزیه می شد چون دشمن نقشه تجزیه ایران را داشت اما شهید قرنی قاطعیت به خرج داد و ارتش را پاکسازی و ۶۰ هزار مستشار را از ایران اخراج کرد.
وی تصریح کرد: می بینید امروز چگونه سپاه پاسداران مورد آماج حملات دشمنان است؟ چون سپاه خاری در چشم دشمنان و استخوانی در گلوی آنهاست و با وجود سپاه نمی توانند به اهدافشان برسند لذا دائم در حال ضربه زدن به سپاه هستند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی با بیان ویژگی های سه شهید گرانقدر تاکید کرد : شهدای انقلاب اسلامی و بویژه این سه شهید والا مقام باید سرلوحه زندگی و الگوی نسل جدید قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha