۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85083626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تئاتر "سانتی متر" در تربت حیدریه به روی صحنه رفت

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85083626
تئاتر "سانتی متر" در تربت حیدریه به روی صحنه رفت

تربت حیدریه - ایرنا - تئاتر "سانتی متر" با موضوع اجتماعی و دست مایه های طنز در سرسرای اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه به روی صحنه رفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه در این باره گفت: نمایش سانتی متر که دیشب برای مهمانان و اهالی فرهنگ - هنر شهرستان روی صحنه رفت از امشب به مدت ۲ هفته برای عموم علاقه مندان اجرا می شود.

فاطمه نخعی امروز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: نمایش شاد سانتی متر با هنرمندی بازیگران مطرح تربت حیدریه که در سطح کشور نیز شناخته شده هستند؛ به مشکلات یک خانواده مستاجر با گفتمان طنز پرداخته است.

به گفته وی سال گذشته ۱۵ تئاتر در تربت حیدریه به روی صحنه رفت که در صورت رهایی کامل از کرونا پیش بینی می شود امسال شاهد اجراهای بیشتری باشیم.

به گزارش ایرنا ، مهدی آقایی تهیه کننده تئاتر سانتی متر است که با کارگردانی هادی وکیلی از امشب در سرسرای اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه برای عموم علاقه مندان و فرهنگ دوستان شهرستان در ۲ زمان ساعت ۱۹ و ۲۱ به روی صحنه می رود.

بازیگران این تئاتر سعید توکلی، هانیه کریمی، روشنک وکیلی، مرجان علوی، رامتین وکیلی، دینا نانوا و حامد وکیلی هستند.

هنرمندان حوزه نمایش تربت حیدریه تاکنون موفقیت های زیادی در جشنواره های مختلف ملی و استانی از جمله تئاتر فجر داشته اند.

تربت حیدریه از شهرستانهای صاحب سبک و فعال تئاتر استان خراسان رضوی طی سالهای اخیر با چالش های مختلف از جمله کمبود بودجه و سالن نمایش مواجه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha