۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85083645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف کامیون‌های حامل مرغ قاچاق در بیرجند

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85083645
توقیف کامیون‌های حامل مرغ قاچاق در بیرجند

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون باری چهار هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون باری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها چهار هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از کشف ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس و یک وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارگر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک وانت نیسان مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: ماموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha