۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵
کد خبر: 85083655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نهضت ملی مسکن در سیرجان؛ از پیشرفت ۷۰ درصدی تا رتبه نخست استان

کرمان- ایرنا- ساخت یکهزار و ۴۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سیرجان از قطب های بزرگ صنعتی کشور درحالی روز شنبه کلید خورد که مسئولان می گویند پنج هزار واحد در حال ساخت این طرح شهرستان از پنج تا ۷۰ درصد پیشرفت دارند.

فرماندار سیرجان با تشریح آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: برای ساخت یکهزار و ۴۶۰ واحد مسکونی که امروز کلنگ آنها زمین خورد ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که تا سه سال آینده به متقاضیان دارای شرایط واگذار می شود.

علی یعقوبی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شهرستان در ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن رتبه برتر استان را کسب کرده و تا به امروز بیش از پنج هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد که از پنج تا ۷۰ در صد پیشرفت عملیات اجرایی و ساخت را داراست و بخشی از این واحدها تا پایان سال آینده به صاحبان آنان واگذار می شود.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری جنوب غربی کرمان مرکز استان قرار دارد.

به گزارش ایرنا طی چندماه اخیر استان کرمان از جمله استان هایی بود که طرح نهضت ملی مسکن در آن رشد قابل انتظاری را نداشت که به همت مدیران در دولت سیزدهم ضمن تامین زمین در بیشتر نقاط و ایجاد مقدمات اجرای طرح، رتبه این استان در طرح ملی نهضت ساخت مسکن درحال تغییر است.

استاندار کرمان گفته است که همچنان در بخش هایی از شهر کرمان، زرند و بم مشکل تامین زمین وجود دارد که همه ظرفیت ها برای حل آن پای کار آمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha