۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85083668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در بندر امام خمینی (ره) آغاز شد

اهواز - ایرنا - سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان امروز شنبه در بندر امام خمینی (ره) آغاز شد.

رمضان جمالپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت های بین المللی جام شاهد از امروز آغاز و تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت ۱۰ روز به میزبانی بندر امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور ۲۲ کشتی گیر منتخب کشورمان در این اردو بیان کرد: علی احمدی وفا، رامین احمدی، محمد عشیری، رضا قیطاسی، احمدرضا محسن نژاد، اهورا بویری، حجت رضایی، علیرضا عبدولی، محمد امین حسینی، میثم شاکری، ابوالفضل پایدار و شایان حبیب زارع ۱۲ کشتی گیر خوزستانی حاضر در این اردو هستند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: ملک محمد بویری و آرین قاسمی به عنوان مربی و سید فرشید فرزان به عنوان ماساژور در این اردو حضور دارند. تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خود را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام شاهد در اوایل خردادماه به میزبانی ماهشهر آماده می‌کند.

وی افزود: خوزستان همواره سرشار از استعدادهای درخشان در کشتی فرنگی کشور بوده و امیدواریم جوانان شایسته استان بار دیگر برای تیم ملی درخشان ظاهر شوند.

جمالپور بیان کرد: یکی از اولویت های ما توجه به رده های پایه است و در این راستا برای سومین دوره در کمتر از یک سال، میزبان جوانان فرنگی کار ملی پوش کشورمان هستیم.

گفتنی است بیش از ۱۰ هزار کشتی گیر خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال در شهرهای مختلف استان فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha