۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 85083693
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بهسازی ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل هدفگذاری شد

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: بهسازی ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و رفع ۲۸ نقطه حادثه خیز در استان هدفگذاری شده است که در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از استانداری اردبیل، حامد عاملی در جلسه بررسی طرح‌های راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: بهسازی راه‌های روستایی در استان در دستور کار قرار گرفته و ضروری است دستگاه‌های مربوطه اهتمام جدی در آسفالت ریزی و بهسازی راه‌های روستایی در استان داشته باشند.

وی با اشاره به خرید ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در استان افزود: برای بهسازی راه‌ها و جاده‌ها نیازمند خرید ماشین‌آلات سنگین راهداری هستیم و مقرر است ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری خریداری و به ناوگان راهداری اضافه شود.

عاملی رفع نقاط پرحادثه جاده‌های استان اردبیل را یادآور شد و گفت: علاوه بر بهسازی جاده‌های اصلی و فرعی در استان ۲۸ نقطه حادثه خیز در جاده‌ها هم در سال جاری برطرف می‌شود.

استاندار اردبیل تکمیل طرح های راهسازی در استان را خواستار شد و گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های راهسازی گرمی - موران، هشجین - سرچم، اردبیل - ارجستان، اردبیل - سردابه، سرعین - پیست آلوارس، نرقشلاقی - زیوه (منطقه خرسلو)، عزیزکندی - اج‌اشمه و بهسازی و تثبیت جاده خلخال - اسالم در سال ۱۴۰۲ مورد تأکید است که باید تا پایان سال جاری اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha