سال گذشته ۶۰ رویداد ورزش همگانی در امیدیه برگزار شد/ سرانه ورزشی شهرستان پایین است

اهواز - ایرنا - رییس اداره شهرستان امیدیه با اشاره به رشد چشمگیر برنامه ها و فعالیت های ورزشی در این شهرستان گفت: سال گذشته ۶۰ رویداد ورزش همگانی در شهرستان امیدیه برگزار شد که مهمترین آنها شامل همایش های پیاده روی خانوداگی، مسابقات بومی و محلی است.

قادر شریفی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اهمیت ورزش در بین نوجوانان و جوانان بیان کرد: شهرستان امیدیه سرشار از استعداد در تمام رشته های ورزشی است که با برنامه ریزی درست می توان آنها را شکوفا کرد.

وی افزود: هیات‌ های ورزشی در مدت اخیر تلاش‌های خوبی داشته‌ و برای تحقق اهداف این اداره همواره در کنار ما بودند. ما در رشته های مختلف شاهد حضور مدال‌آوران استانی و کشوری و بعضا بین المللی هستیم که امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

سال گذشته ۶۰ رویداد ورزش همگانی در امیدیه برگزار شد/ سرانه ورزشی شهرستان پایین است

رییس اداره ورزش و جوانان امیدیه گفت: رشد و شکوفایی ورزش شهرستان تنها توسط اداره ورزش و جوانان محقق نمی شود بلکه تمامی ارگان ها و نهادها باید در امر ورزش هزینه کنند زیرا این موضوع به سلامت مردم بستگی دارد البته جا دارد از حمایت ها و اقدامات ارزنده شرکت نفت و گاز امیدیه، شرکت گاز بیدبلند و انتقال گاز میانکوه در امر ورزش تشکر کنم.

وی با اشاره به برگزاری ۶۰ رویداد ورزش همگانی در سال گذشته افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از برنامه های مهم ما توجه به ورزش همگانی است که در این راستا همایش های پیاده روی خانوداگی، مسابقات بومی و محلی و غیره در سطح شهرستان برگزار کردیم.

شریفی گفت: متاسفانه میزان سرانه ورزشی در شهرستان امیدیه بسیار پایین است لذا اولویت کاری ما توجه به زیرساخت ها است. پیگیری ساخت استخر امیدیه، تکمیل و افتتاح چمن ورزشگاه شهدا، تکمیل پیست دو و میدانی شهرستان، احداث سالن ویژه رزمی بانوان و احداث سالن چند منظوره در بخش مرکزی شهرستان از مهمترین برنامه های ما در سال جاری است.

وی تجلیل از قهرمانان ملی و استانی را از برنامه‌های شاخص اداره ورزش و جوانان امیدیه در سال جاری عنوان کرد و گفت: مدال‌آوران ما با وجود زحمات زیادی که می‌ کشند هیچ توقعی از مسئولان ندارند لذا بر خود واجب می دانیم که از آنها تقدیر کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان امیدیه گفت: تلاش می کنیم با با بهره گیری از خرد جمعی و نقطه نظرات پیشکسوتان و دلسوزان ورزش شهرستان، گام‌های مؤثری و اساسی برای پیشرفت ورزش امیدیه برداریم. همچنین انتظار داریم که شرکت های موجود در منطقه، بیش از گذشته در امر ورزش سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه می توان از ظرفیت خیران در حوزه ورزش استفاده کرد افزود: بهره مندی و مشارکت خیران در عرصه‌ ورزش شهرستان در دستور کار قرار گرفته و از این موضوع به گرمی استقبال می کنیم.

شریفی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارگری در شهرستان گفت: حضور کارگران در برنامه ها و مسابقات ورزشی، نقش ویژه ای در ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری در صنایع ایفا می کند.

گفتنی است ورزشکاران شهرستان امیدیه در سال گذشته ۵۰ مدال کشوری و ۶۰ عنوان مختلف آسیایی کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha