تساوی پیکان و صنعت نفت؛ جدال حسینی و ویسی برنده نداشت

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل همراه شد تا جدال مجتبی حسینی و عبدالله ویسی برنده نداشته باشد.

به گزارش ایرنا؛ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب شنبه و از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان میزبان تیم انتهای جدولی صنعت نفت بود و نتوانست به برتری دست یابد.

قضاوت این دیدار که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد را امیر عرب‌براقی با کمک‌های علیرضا ایلدرم و فرهاد مروجی برعهده داشت.

بهترین موقعیت این دیدار را ابراهیم صالحی مهاجم باتجربه پیکان در دقایق پایانی از دست داد و توپ را به تیرک دروازه میهمان زد.

پیکان با این تساوی به امتیاز ۲۷ رسید و در رتبه یازدهم قرار گرفت و صنعت نفت هم با ۱۷ امتیاز در جایگاه پانزدهم ماندگار شد تا کار سختی برای بقاء داشته باشد.

حضور هواداران متعصب صنعت نفت که از آبادان به تهران آمده بودند، از نکات ویژه این بازی بود. هرچند آنها در نیمه نخست، حاشیه‌های نیز ایجاد کردند.

کارلوس هرناندس سرمربی اسپانیایی نساجی برای تماشای این دیدار در استادیوم حضور داشت.

ترکیب پیکان

محمدرشید مظاهری، امیر شبانی، محمد علی کاظمی، میلاد بدرقه، علی زارع، امیر طاهر، منصور باقری، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، شرزود تمیروف، ابراهیم صالحی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب صنعت نفت

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، حسین ساکی، امید خالدی، محمد جلیل مزهر، فردین یوسفی، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید، مهدی ممی‌زاده، احمد شریعت‌زاده

سرمربی: عبدالله ویسی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha