۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85083977
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال چوکا تالش برابر استقلال خوزستان به برتری رسید

رشت - ایرنا - تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات لیگ دسته اول کشور مقابل تیم استقلال خوزستان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال چوکا تالش و استقلال خوزستان شنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان به میزبانی چوکا به مصاف هم رفتند که در نهایت چوکایی‌ها موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

در نیمه اول این دیدار تیم‌های چوکا و استقلال خوزستان یک بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم تیم فوتبال چوکا برتر از حریف خود ظاهر شد به خصوص در دقایق پایانی این تیم حملات بیشتری را انجام داد که در نهایت در وقت‌های تلف شده این بازی، داریوش بخت بازیکن چوکا توانست تنها گل این دیدار را به ثمر برساند.

تیم فوتبال چوکا تالش با همین تک گل سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را کسب کرد تا علاوه بر کسب یک پیروزی در این مسابقه، یک شکست را به تیم فوتبال استقلال خوزستان که در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، تحمیل کند.

البته تیم فوتبال استقلال خوزستان برای کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه مقابل تیم چوکا تالش قرار گرفت تا با برتری در این دیدار، مقام دومی خود را مسجل و همچنین به صدر جدول نزدیکتر شود اما در نهایت در این بازی مغلوب حریف خود شد.

قضاوت این دیدار را، امیرسامان سلطانی با کمک‌های محسن سلطانی و مهد سیفی برعهده داشتند که شبیر بهروزی به عنوان داور چهارم و محسن فریمانی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور یافتند.

تا پایان هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان، تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ۴۷ امتیاز از ۲۸ مسابقه در رتبه دوم و چوکا تالش نیز با کسب ۲۱ امتیاز از ۲۷ مسابقه در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha