۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85084241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودرو بنز قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبر: 85084241
خودرو بنز قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در زنجان توقیف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز " جی ال آی ۳۵۰ " قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو بنز پلاک گذر موقت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود که خودرو بنز جی ال آی ۳۵۰ مورد نظر در حال حاضر فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق محسوب می شود که بلافاصله با دستور مقام قضائی توقیف و به توقفگاه منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع ذی ربط معرفی شد.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های پلیس است که در این راستا شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری مرد و زن بدل انداز طلا در زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری مرد و زن بدل انداز طلا در زنجان خبر داد و گفت: این مرد و زن با فروش طلاهای بدل اقدام به کلاهبرداری می کردند.

سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو اظهار کرد: در پی افزایش سرقت در طلا فروش های سطح زنجان به روش بدل اندازی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.
وی افزود: در تحقیقات محلی از طلافروشی های سرقت شده مشخص شد یک نفر خانم و یک نفر آقا به این طلافروشی ها مراجعه کرده و با فریب متصدیان، سکه و طلاهای بدلی تقلبی را به آنها فروخته است.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در استعلام های پلیسی، هویت و محل سکونت متهمان شناسایی شد و پس از هماهنگی های قضایی هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه این ۲ متهم تعدادی سکه و طلای تقلبی با برند و بسته های مرتبط کشف شد و متهمان به همراه موارد مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال یافتند.
سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه تا کنون پنج مال باخته در این رابطه شناسایی شده اند خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت کشف جرائم بیشتر در دست اقدام است

اجرای طرح عاصفات و دستگیری ۱۷۰ معتاد متجاهر و خرده فروش در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح عاصفات و دستگیری ۱۷۰ معتاد متجاهر و فروشنده خرد مواد مخدر خبر داد و گفت: طرح جامع عاصفات به منظور پاسخگویی به مطالبه مردمی در برخورد قاطع و محکم با مجرمین و ارتقای امنیت اجتماعی، با موضوع مبارزه با مواد مخدر و تشدید برخورد با معتادان متجاهر اجرا می شود.

سرهنگ داود مرسلی افزود: در اجرای این ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر دستگیر و از آنان در حدود یک کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی و اقدامات قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

وی اظهار کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر صرفا مربوط به پلیس نیست بلکه این موضوع یک ماموریت فرابخشی است و همکاری همه دستگاه ها و سازمان های مربوط در این موضوع بسیار مهم و ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha