۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85084355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سنگ قبور آسیب دیده در مزار پایین زنجان اصلاح می‌شود

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبر: 85084355
سنگ قبور آسیب دیده در مزار پایین زنجان اصلاح می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهردار زنجان گفت: علت شکسته شدن سنگ برخی از قبور در مزار پایین زنجان، انجام عملیات همسطح سازی قبرهاست که پس از پایان این اقدامات، سنگهای آسیب دیده ترمیم و اصلاح خواهد شد.

غلامحسین احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه های در دست اجرای شهرداری زنجان جهت همسطح سازی قبور همه آرامستانهای موجود در این شهر افزود: در اجرای این برنامه در صورتیکه سنگهای قبوری آسیب ببیند از سوی پیمانکار مربوطه اصلاح خواهد شد.

وی یادآورشد: همسطح سازی قبور مزارهای زنجان از سال گذشته آغاز شده و با توجه به محدودیت اعتبارات به پایان نرسیده است و امسال نیز این عملیات ادامه خواهد یافت.

احمدی با تاکید بر اینکه شهروندان نسبت به این امر نگرانی نداشته باشند، اظهار کرد: از روز گذشته انتشار تصاویری از سنگهای شکسته شده قبور در مزار پایین زنجان موجب نگرانی همشهریان شده است.

وی تصریح کرد: سالهای گذشته غیرهمسطح بودن قبور در مزارهای پایین و بالای زنجان موجب مصدومیت شهروندان و اتفاقات ناگواری برای آنها در برخی از نقاط شده است بر همین اساس نسبت به همسطح سازی مزار اقدام می شود.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تاکید کرد: اصلاح سنگهای قبور آسیب دیده پس از پایان عملیات همسطح سازی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha