استاندار: پیشرفت استان اردبیل نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی است

اردبیل- ایرنا- استاندار اردبیل گفت: اقدامات و عملکرد دیوان محاسبات استان اردبیل در همراهی دستگاه‌های اجرایی به منظور جذب منابع و کمک به توسعه استان کارساز بوده است و انتظار می‌رود بیش از این در جذب منابع کمک کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حامد عاملی در جلسه بررسی میزان جذب منابع دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نباید از نظارت و نظارت پذیری، گریزان باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز باید به عنوان مشاوری امین برای مدیران دستگاه‌های اجرایی عمل کنند.

وی با اشاره به جایگاه دیوان محاسبات در بین دستگاه‌های نظارتی، از اقدامات دیوان محاسبات استان در همراهی به منظور جذب منابع و عدم برگشت اعتبارات قدردانی کرد و افزود: اردبیل به عنوان یک استان محروم، نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های نظارتی از دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت و محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان است.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و جذب اعتبارات لازم، چشم انداز مناسبی برای توسعه استان در سال‌ آینده با تکمیل زیرساخت حیاتی استان از جمله راه آهن و بزرگراه‌ها پیش بینی می‌شود.

عاملی بیان کرد: شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی استان برای گره‌گشایی از مشکلات و حمایت از سرمایه گذاران در استان فعال می‌شود و جلسات آن با جدیت برگزار خواهد شد.

عقیل شکری مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل هم در این جلسه ضمن تشریح اقدامات انجام یافته دیوان محاسبات در سال گذشته ، اظهار کرد: عقب ماندگی زیرساختی یکی از مسائل مهم امروز استان اردبیل است که کاهش و رفع آن، نیازمند تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان است.

وی افزود: حسابرسان دیوان محاسبات در دستگاه‌ها با تلاش و دقت نظر به مشکلات و امورات ادارات تسلط دارند و این امر می‌تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها جهت برنامه ریزی برای توسعه و پیشرفت استان موثر واقع شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل اظهار کرد: دیوان محاسبات استان به عنوان یک دستگاه نظارتی به هیچ عنوان اجازه کم کاری برای مدیران و کارکنان دستگاه‌ها را نداده و در عین حال جرات تصمیم گیری از مدیران را نیز سلب نخواهد کرد.

شکری بیان کرد: دیوان محاسبات استان همواره پشتیبان تمام تصمیمات و اقدامات راهبردی برای توسعه استان و ارائه خدمات بهتر توسط دستگاه‌ها به مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha