۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 85084760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار تهران : سرپرست فرمانداری پردیس همت مضاعف در خدمت رسانی به مردم داشته باشد

پردیس- ایرنا- با حضور عباس جوهری  معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران، محسن قضاتلو با حکم علیرضا فخاری استاندار تهران  به سرپرستی فرمانداری شهرستان پردیس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس جوهری معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران روز یکشنبه در حاشیه برگزاری آیین تودیع ظفر پور ابراهیم و معارفه محسن قضاتلو به خبرنگاران گفت: ضمن تقدیر از زحمات ظفر پورابراهیم که در زمان تصدی مسئولیت منشا اثرات بسیار خوبی بودند و خدمت خالصانه خوبی به مردم داشتند از امروز با حکم استاندار تهران محسن قضاتلو که صاحب تجربه های بسیار خوبی هستند و مدیر موفق و جهادی و انقلابی ما هستند در مجموعه فرمانداری پردیس مستقر می شوند.

وی ادامه داد: سرپرست فرمانداری جدید با تلاش و همت مضاعف در همین مسیر به مردم خدمات رسانی داشته باشد.

معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران ادامه، داد: تغییر در مجموعه دولت ها و استانداری ها، همانطور که در بدنه دولت اتفاق افتاده در بر اساس ارزیابی ها و مصلحت هایی که در مجموعه استان تصمیم گرفته شده و بنا بر این شده که تغییر در مجموعه استان داشته باشیم.

جوهری افزود: در چند فرمانداری استان تهران تغییراتی اتفاق می افتد که امروز در مجموعه پردیس این اقدام صورت گرفت و در یک جلسه مردمی مراسم معارفه و تکریم را به صورت عمومی وبرای حضور عامه مردم برگزار خواهیم کرد و از تلاش‌های خالصانه ظفر پورابراهیم تشکر و تقدیر صورت خواهد گرفت.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha