۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸
کد خبر: 85084885
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

آب در برخی مناطق حومه شهر یاسوج فردا قطع می شود

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸
کد خبر: 85084885
 آب در برخی مناطق حومه شهر یاسوج فردا قطع می شود

یاسوج - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:آب برخی مناطق حومه شهر یاسوج فردا دوشنبه ۲۸ فروردین ماه به طور موقت قطع می شود.

علی محمد غریبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آب مناطق سرآبتاوه، تلخسرو و نره گاه برای انجام عملیات بهسازی و وصل شبکه جدید توزیع آب قطع می شود.

وی تاکید کرد: این قطعی از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعدازظهر پیش بینی شده است.

غریبی ادامه داد: ضروری است سـاکنان مناطق یـاد شده قبل از قطعی آب، تدابیر لازم را جهت ذخیره سازی آب مورد نیـاز به‌کار گرفته و همچنـین در ساعات قطعی آب، همکاری مقتضـی را نسـبت بـه صرفه جوئی در مصرف آب با امور آب وفاضلاب شهرستان بویراحمد انجام دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در زمان هفت ساعته قطعی آب هیچ نیاز و لزومی نداشته که مشترکان، کنتور، شیرآلات و سایر تاسیسات آبی منازل و املاک خود را دستکاری کنند چرا که با برقراری جریان آب پس از بازه زمانی اعلام شده، توزیع آب با فشار مطلوب در شبکه های توزیع انجام می شود.

غریبی ضمن عذرخواهی به واسطه این قطعی تاکید کرد: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب نهایت تلاش خود را بکار می بندند تا در کمترین زمان ممکن شبکه جدید وارد مدار بهره برداری شده و آب مناطق مورد نظر وصل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha