طیبی: رسانه‌ها و پیشکسوتان فشار را از روی تیم ملی فوتسال بردارند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم‌ ملی فوتسال گفت: از رسانه‌ها و پیشکسوتان می‌خواهم فشار را از روی این تیم بردارند.

به گزارش ایرنا، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یکشنبه شب در نشست خبری پس از برتری ۵ بر ۳ در مقابل تیم ملی فوتسال ازبکستان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما جوان شده و نیاز به این بازی‌ها داریم. ازبکستان بازی‌های بزرگی با پرتغال برزیل و روسیه داشت. به هر حال بازی فوتسال جذابیتش به همین است که ما ۲ بر صفر عقب بیفتیم و در نهایت برنده شویم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم در صورتی که می‌توانستیم نیمه اول را با تمام احترام به ازبکستان با گل‌های بیشتری بیرون بیاییم.

او افزود: امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌ای به فوتسال داشته باشد. از رسانه‌ها به دلیل حمایت‌شان از تیم ملی تشکر می‌کنم و از آن‌ها و پیشکسوتان می‌خواهم فشار را از این تیم بردارند چرا که اگر چندین سال دیگر بگذرد، این جوانان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال تاکید کرد: تیم ما خیلی جوان شده و برای باتجربه شدن به چنین بازی‌هایی نیاز دارد. در هر تورنمنتی بازیکنان جوان‌تر وارد تیم می‌شوند و این نفرات نیاز دارند با بازی کردن باتجربه شوند. از فدراسیون فوتبال نیز برای پر کردن فیفادی‌ها تشکر می‌کنم.

طیبی درباره حضور بانوان در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: حضور بانوان اتفاق درجه یکی بود. خیلی از این اتفاق و دیدن بانوان خوشحال شدم و امیدوارم تداوم داشته باشد. باید از آن‌ها با تمام وجود تشکر کنم.

وی درباره بازی در لیگ اسپانیا گفت: تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای فوتسال ایران باشم. الان ۱۲ سال است که لژیونر هستم و می‌خواهم بیرون و درون زمین یک نماینده باشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha