۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1003
کد خبر: 85085196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان تیرماه آخرین فرصت جذب اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ است

ایلام - ایرنا - مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه تنها ۳۲.۸۲ درصد اعتبارات استانی جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ در این استان تاکنون جذب شده است، گفت: پایان تیرماه آخرین فرصت جذب اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ است.

نورالدین الیاسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبارات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ بودجه در ۲ بخش استانی و ملی قابل جذب شدن است.

وی افزود: اعتبار استانی این بند در ایلام یک هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان بوده است که تاکنون ۴۰۸ میلیارد تومان معادل ۳۲.۸۲ درصد جذب شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام از عموم دستگاه های اجرایی استان که تاکنون موفق به جذب این اعتبار نشده اند، خواست تلاش خود را دوچندان کنند، چراکه آخرین فرصت پایان تیرماه اعلام شده است.

الیاسی یادآور شد: میزان جذب اعتبارات ملی این بخش که مربوط به کمیته امداد و بهزیستی است، در استان مناسب است، بطوریکه حدود ۹۱ درصد این اعتبار تاکنون جذب شده است.

وی اضافه کرد: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ در بخش ملی استان ایلام ۵۵۰ میلیارد تومان بود که تاکنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: کمیته امداد در این بخش ۹۸ درصد و بهزیستی نیز ۸۷ درصد اعتبار تخصیصی را جذب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha