۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85085436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری اصفهان بیش از هزار پروژه  اجرا می‌کند

اصفهان - ایرنا - شهردار اصفهان از اجرای یک هزار و ۶۱ پروژه به جز طرح‌‎‌های اصلی و کلان(اَبر پروژه) در این کلانشهر تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی قاسم زاده روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه شماری از مدیران شهرداری اصفهان اظهارداشت: این طرح‌ها در چهار بازه زمانی سه ماهه برای اصفهان پیش بینی شده است و جدا از پروژه‌هایی مانند ادامه تکمیل قطار شهری و حلقه حفاظتی اصفهان خواهد بود.

وی با تاکید بر شتاب در ارائه خدمات اضافه کرد: به همین دلیل بازیابی فرایندها در دستور کار قرار گرفته است تا خدمات در زمان‌های مناسب و در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هوشمندسازی خدمات از اصلی‌ترین رویکردهای این نهاد در سال ۱۴۰۲ است زیرا باید روز به روز خدمات حضوری را به غیرحضوری تبدیل کنیم و این موضوع شاخصی برای ارزیابی مدیران ما خواهد بود.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: ارائه کارنامه موفق از خدمات شهری نیازمند رضایت مردم است و بدون این مقوله کار ما شایسته ستایش نخواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه گفت: اقدامات زیادی در سطح شهر توسط شهرداری انجام شده اما کارهای فراوان دیگری نیز به جا مانده است، لذا تسریع در اجرای آنها و حصول نتیجه ضروریست.

محمد نورصالحی ادامه داد: اگرچه مردمی قانع داریم اما باید کوشید که از تمام ظرفیت‌ها برای افزایش رضایتمندی آنان به‌کار گرفته شود، زیرا رضایت از شهر رضایت از کل نظام را در پی دارد.

وی با بیان اینکه ۵۹۰ روز از آغاز فعالیت این دوره شورای شهر گذشته است، گفت: اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا عملکرد ما کم و کاستی داشته و یا از فرصت‌ها به‌درستی بهره مند شده‌ایم؟

به گزارش ایرنا، در این مراسم با احکام جداگانه از سوی شهردار، مسعود مهدویان‌فر به عنوان مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان منصوب و از زحمات مهدی سلطان‌آقایی تقدیر و مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان به او محول شد.

محمدرضا صادقی نیز به عنوان مدیر کل امور حقوقی و قراردادهای شهرداری منصوب و محسن شکرچی‌زاده مدیر قبلی در این سمت بعنوان مشاور شهردار در امور حقوقی معرفی شد.

علی رضی‌زاده نیز به جای میثم بکتاشیان برای تصدی پست مدیریت منطقه یک شهرداری اصفهان معرفی شد و بکتاشیان مدیریت احیای بافت‌های تاریخی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهرداری را بر عهده گرفت.

سعید فردانی نیز بعنوان دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان منصوب و از زحمات حمیدرضا ابطحی تقدیر شد.

شهردار اصفهان همچنین با تقدیر از مجید شریفی‌فر، محسن آنالویی را به‌عنوان مدیرمسوولی خبرگزاری شهرداری اصفهان (ایمنا) برگزید.

اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۵ منطقه شهرداری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha