بیشترین پیشکسوتان ارتش در اصفهان هستند

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبر: 85085462
بیشترین پیشکسوتان ارتش در اصفهان هستند

اصفهان – ایرنا - مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی، سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری گفت: یکی از مناطقی که بیشترین تعداد پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی را دارد، منطقه مرکزی اصفهان است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قاسمی، روز دوشنبه در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه نسل نوپای دهه ۸۰ و ۹۰ و حتی دهه ۷۰ هیچ اطلاعی از جنگ ندارند پیشکسوتان می‌توانند روایتگر جنگ و حقایق صدر دوران انقلاب باشند و بر این اساس این آمادگی در منطقه مرکزی اصفهان وجود دارد که در راستای "جهاد تبیین" و ارائه معارف جنگ به این نسل و مردم سایر استان‌ها، پیشکسوتان ارتش در این منطقه به سایر مناطق کشور اعزام شوند.

مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی، سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری اضافه کرد: یکی از برنامه‌های هفته ارتش در اصفهان، حضور پیشکسوتان و اسطوره‌های دوران دفاع مقدس در یگان‌های آجا در منطقه اصفهان برای تبیین نقش ارتش در مقام بازدارندگی در قبال نقشه‌های دشمنان است.

وی همچنین با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته ارتش جمهوری اسلامی که مصادف با روز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی آغاز شده است، گفت: در این ایام، همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و قرآنی در فضای حقیقی و مجازی و دیدار مسوولان ارشد نظامی آجا در اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان، برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به مهمترین برنامه روز ارتش در ۲۹ فروردین گفت: فردا رژه نیروهای ارتش در مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌ها بدلیل تقارن آن در ماه رمضان و روزه‌داری کارکنان و نیروها، بصورت خودرویی برگزار می شود.

وی یادآور شد: در این روز، تجهیزات و استعداد نظامی ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان به نمایش گذاشته خواهد شد.

مسوول هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری افزود: در زمان حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی با قدرت بیشتری نسبت به گذشته، آمادگی مقابله با تهاجمات دشمنان را در هر نقظه و زمانی دارد.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی، ارتشی الهی، مکتبی و انقلابی است که بر اساس آموزه‌های قرآنی، الهی، روایی و فرمایشات اسلام حرکت می‌کند.

حجت الاسلام قاسمی افزود: هدف ارتش ما، کشورگشایی نیست بلکه هدف حراست و حفاظت از کیان، مرزها، ناموس و ارزش‌های کشور است و اگر دشمن از یبرون مرزها و حتی در داخل تعدی کند، ارتشیان ما به هیچ عنوان کوتاه نخواهند آمد.

۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha