۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۳
کد خبر: 85085530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توکل به خدا و ولایت مداری رمز موفقیت ارتش همیشه قهرمان است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توکل به خدا، اخلاص در عمل، ولایت‌مداری و تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا رمز موفقیت ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی »روز دوشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان پادگان حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اراک، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی مایه مباحات و افتخار ملت رشید ایران اسلامی است و فرماندهی معظم کل قوا نیز از عملکرد ارتش رضایت دارند.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی حیات جدید خود را در دوران طلایی دفاع مقدس تحت رهبری ولایت فقیه آغاز کرد و موفقیت‌های چشمگیری نیز داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای آبی، خاکی و هوایی ایران اسلامی ۴۸ هزار شهید والامقام همچون شهیدان سرلشگر فکوری، سرلشگر نامجو و سرلشگر فلاحی را تقدیم اسلام کرده و به این مهم افتخار می‌کند.

وی گفت: اقتدار نیروهای مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدیدهای دشمنان است اما همواره باید آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد تا در هیچ شرایطی دشمن نتواند بر ما غلبه کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

امام خمینی (ره) با صدور پیامی تاریخی در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۵۸ خطاب به ملت، سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند.

از آن تاریخ به بعد هرسال در سالگرد صدور این پیام، روز ارتش در سراسر کشور جشن گرفته می شود و ارتش در شهرهای مختلف به رژه و نمایش قدرت می پردازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha