۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85085549
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دیپلماسی اقتصادی زمینه ساز جهش صادرات از مرز مهران شده است

ایلام - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی استان ایلام با بیان اینکه با تدابیر مدیریت ارشد استان جهش خوبی در صادرات از مرز بین المللی مهران شکل گرفته است، گفت: دیپلماسی اقتصادی زمینه ساز جهش صادرات از مرز مهران شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شعبان فروتن روز دوشنبه در نشست فعالان و اعضای اتاق بازرگانی استان با استاندار ایلام اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم به بخش خصوصی اهمیت مطلوبی داده و این عامل به گسترش روابط اقتصادی در مرز بین المللی مهران به کشور عراق تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام به سبب همجواری با کشور عراق دارای شرایط مناسبی به منظور گسترش روابط با این کشور است، افزود: با تدابیر مدیریت ارشد استان خوشبختانه جهش خوب و مناسبی در صادرات از مرز بین المللی مهران شکل گرفته است که این مهم نتیجه رایزنی های دیپلماسی متعدد استاندار ایلام با ظرف های عراقی است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

رییس اتاق بازرگانی استان ایلام با تاکید بر اینکه بخش خصوصی آمادگی کامل دارد تا در زمینه فعالیت های اقتصادی و تجاری با دولت همکاری کند، یادآور شد: در استان هرجایی که احساس شود ما بتوانیم در حوزه بازار، تولید و تجارت کاری را جهت پیش بردن تحقق برنامه های دولت انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد.

فروتن بیان کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال به نام مهار تورم و رشد تولید توسط رهبر معظم انقلاب، تمام تلاش ما این است تا باری را از روی دوش دولت برداریم، در این راه دولت نشان داده که پشتیبان و حامی بخش خصوصی است و این رویکرد می تواند به همکاری دو جانبه نیز کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: روند فعالیت های اقتصادی در مرز مهران با کشور عراق رو به گسترش بوده و فعالان بخش خصوصی روابط مطلوبی با تجار طرف مقابل دارند، به عنوان بخش خصوصی با تمام توان در خدمت مجموعه دولت در استان هستیم.

رییس اتاق بازرگانی استان ایلام خاطرنشان کرد انتظاراتی در حوزه بخش خصوصی و بویژه مرز مهران نیز وجود دارد که انتظار می رود مدیریت ارشد استان با تعامل خوب و مناسبی که بین اتاق و این مجموعه در استان وجود دارد و با همکاری و همراهی فعالان بخش خصوصی و دولتی شاهد تحول و جهش اقتصادی در استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha