۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85085618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان زنجانی در ۵۱ رشته تخصصی ورزشی فعالیت دارند

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85085618
بانوان زنجانی در ۵۱ رشته تخصصی ورزشی فعالیت دارند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بانوان زنجانی دوشادوش مردان در ۵۱ رشته تخصصی ورزشی فعالیت دارند و کسب نشان‌های ارزشمند جهانی و آسیایی و حتی حضور در المپیک را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در آیین تجلیل و تکریم از الگوهای برتر حجاب و عفاف حوزه ورزش استان، افزود: امروز جامعه بانوان کشور توفیقات ارزشمندی را در عرصه های مختلف کسب کرده که بخشی از این توفیقات در حوزه ورزش با حجاب اسلامی رقم خورده است.

وی اضافه کرد: افتخارآفرینی بانوان در حوزه ورزش در سطح جهان انعکاس رسانه ای پیدا می کند و باید از این فرصت برای جهانی کردن حجاب بهره گرفت.

این مسوول ادامه داد: امروزه بیش از ۱۰ کشور بعد از ایران خواستار حضور با حجاب بانوان در میادین ورزشی شدند و بانوان را محجبه به مسابقات اعزام می کنند.

وی گفت: این موضوع از افتخارات بانوی مسلمان است که توانسته با حجاب قلل ورزشی جهان را فتح کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: ورزشکاران، سفیران و نمایندگان جمهوری اسلامی، دین و فرهنگ این کشور هستند و رفتار آنها تاثیرات شگرفی در گرایش جوانان به عفاف و حجاب دارد بنابراین آنها در قبال کوچکترین کاری مسوولیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی یک زن محجبه با چادر روی سکوی جهانی دریافت مدال می ایستد جهان نظاره‌گر اوست و پوشش خود را به جهان عرضه و معرفی می کند که بسیار ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha