۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85085620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای اصفهان تا پایان هفته پایدار می‌ماند

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85085620
هوای اصفهان تا پایان هفته پایدار می‌ماند

اصفهان-ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: جو به نسبت پایداری تا پایان هفته جاری در هوای استان پیش بینی می‌شود و دما در این مدت رو به افزایش خواهد بود.

محمدرضا رفیعی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر استقرار جو به نسبت پایدار است که بدلیل وجود رطوبت مناسب بویژه در مناطق غربی در برخی ساعات و افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و گاهی وزش باد به نسبت شدید بویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: وزش باد شدید در مناطق مُستعد شمال و شرق استان در برخی ساعات با گرد و خاک همراه خواهد بود که در روز جمعه بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد.

به گفته وی، وضعیت جوی امروز(دوشنبه) استان صاف، گاهی قسمتی ابری و وزش باد و در نیمه شمالی وزش باد به نسبت شدید و احتمال گرد و خاک خواهد بود و در ارتفاعات غرب استان نیز احتمال بارش وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات شبانه‌روز گذشته به ۲۴ درجه سانتیگراد و در خُنک‌ترین ساعات به هفت درجه سانتیگراد رسید.

رفیعی، خور و بیابانک با دمای ۲۷ و بویین و میاندشت با دمای منفی سه درجه سانتیگراد را به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته اعلام کرد.

وی گفت: برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه‌شنبه(فردا)، هوای صاف، گاهی قسمتی ابری و وزش باد و برای روز چهارشنبه هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد در مناطق شمال و احتمال بروز گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha