۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85085672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق مطب پزشکان زنجان در دام پلیس افتاد

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبر: 85085672
سارق مطب پزشکان زنجان در دام پلیس افتاد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق مطب پزشکان با چهار فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو روز دوشنبه با بیان این مطلب، افزود: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از مطب و دفتر پزشکی در سطح شهرستان زنجان، بلافاصله پیگیری های پلیس در این خصوص آغاز شد.

این مسوول گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه و بررسی های میدانی خود، رد پای سارق معتاد و سابقه داری را در ارتکاب این جرم کشف کردند.

وی با اشاره به شناسایی کامل متهم و هماهنگی های لازم برای دستگیری او، اظهار کرد: مجرم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود به دام افتاد.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از این سارق کشف شد، گفت: متهم در بازجویی ها به چهار فقره سرقت از مطب و دفاتر پزشکان اعتراف کرد و اموال مسروقه در منزل او کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: صاحبان دفاتر و مطب های پزشکی با رعایت اصول و نکات ایمنی می توانند از بروز چنین وقایعی پیشگیری کنند.

خودرو سرقتی کمتر از یک ساعت کشف و تحویل مالک شد
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف پراید سرقتی در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: با اعلام یک فقره سرقت خودرو از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مراتب جهت توقیف خودرو مذکور به واحدهای گشتی در سطح شهرستان خدابنده اعلام شد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار کرد: با به کارگیری تمام توان گشتی و کنترل مسیرهای ارتباطی، سواری پراید سرقتی در یکی از محورها توسط ماموران در کمتر از یک ساعت کشف و به مال باخته تحویل داده شد.

وی از همشهریان خواست با رعایت نکات پیشگیری از سرقت، مخصوصا استفاده از قفل فرمان، قفل کلاج و پارک نکردن خودرو در معابر کم تردد از این گونه سرقت ها پیشگیری کنند و یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

امتناع ماموران پلیس راه استان زنجان از دریافت رشوه
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان از صحت عمل و رد رشوه چهار میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس پلیس راه زنجان خبر داد و گفت: مامور پلیس راه استان زنجان هنگام کنترل خودروها در آزادراه زنجان – قزوین به یک دستگاه خودرو کامیون تریلر مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کرد.

سرهنگ حسین عباسی با اشاره به اینکه طی بررسی های دقیق مشخص شد، خودروی مذکور دارای بار اضافه است، اظهار کرد: راننده کامیون در حین اعمال قانون برای رهایی از مجازات قانونی، پیشنهاد رشوه چهار میلیون ریالی را به مامور پلیس داد که با صحت عمل مامور وظیفه شناس پلیس و دست رد او مواجه شد.

وی گفت: برای راننده متخلف ضمن تنظیم صورتجلسه، پرونده تشکیل شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس همواره با مجرمان و هنجارشکنان برابر قانون رفتار خواهد کرد، افزود: پلیس مقتدر و مکتبی در تراز انقلاب و پاکدست است و در اجرای قانون و برخورد با مجرمان و تبهکاران بدون اغماض و تعارف اقدام می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha