۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85085782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسترسازی پای سرمایه گذاران را به محمدشهر البرز گشود

۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبر: 85085782
بسترسازی پای سرمایه گذاران را به محمدشهر البرز گشود

کرج - ایرنا - شهردار محمدشهر استان البرز اعلام کرد: بستری سازی مناسب در زمینه تسهیل و جانمایی موجب شد تا این شهر در بخش گردشگری ، رفاهی و اقتصادی کانون توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، مهرداد حسن زاده روز دوشنبه در حاشیه احداث پروژه بازار میوه و تره بار محمد شهر افزود: اکنون شاهد حضور چشمگیر سرمایه گذاران در ساخت مجتمع های تجاری ، گردشگری ، رفاهی و خدماتی در محمد شهر هستیم که به بار نشستن این پروژه ها در ماه های آینده افزون بر رفاه عمومی ، کمک به درآمد پایدار شهری، دهها شغل ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر عملیات ساخت چهار بازارچه عمومی و یک مجتمع تجاری با پارکینگ طبقاتی برای ساماندهی دستفروشان ، ایجاد اشتغال و روان سازی ترافیک در این شهر در دست اقدام است .

حسن زاده گفت : یکی از این بازارچه ها به طبخ و عرضه انواع غذاهای ایرانی و خارجی و مواد غذایی اختصاص یافته که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در نوع خود کم نظیر است .

وی ادامه داد: بازارچه غذایی محمد شهر در ۲۰ غرفه توسط شهرداری احداث و در اختیار افراد واجد شرایط با اشتغالزایی بالا قرار خواهد گرفت تا افزون بر اشتغالزایی بستری برای جذب گردشگران باشد.

حسن زاده گفت : بازارچه دوم به عرضه انواع محصولات کشاورزی و غذایی اختصاص دارد که در مساحت هفت هزار و ۷۵۰ متر مربع احداث می شود و در اختیار جوانان و افراد جویای کسب و کار قرار خواهد گرفت.

شهردار محمد شهر اظهار کرد: بازارچه سوم به مایحتاج عمومی اختصاص دارد که با زیربنای چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع با مشارکت بخش خصوصی برای تامین نیازهای عمومی مردم با قیمت مناسب و ایجاد اشتغال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: مجتمع تجاری با پارکینگ طبقاتی محمد شهر نیز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و در پنج طبقه آماده سازی خواهد شد.

حسن زاده به مشخصات بازار چهارم محمدشهر که در زمینه عرضه میوه وتره بار فعالیت خواهد داشت، اشاره کرد و گفت : این پروژه با زیر بنای ۱۱ هزار و ۷۷۸ متر مربع دارای غرفه و پارکینگ عمومی است که با ساخت آن به صورت مستقیم ۱۵۰ اشتغال و ۲۰۰ اشتغال نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد می شود. این پروژه نیز با مشارکت بخش تکمیل و به بهره برداری می رسد.

محمدشهر با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد که در سفر ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ رییس جمهور به استان البرز ارتقای این منطقه به شهرستان تصویب شد و اکنون در انتظار بررسی نهایی و ابلاغ قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha