ساعی: نعمت‌زاده فرقی با دیگران برایم ندارد/ به تیم‌مان خیلی امیدوارم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: مبینا نعمت‌زاده شاگردم است اما وقتی بحث ملی در میان است، فرقی بین او با دیگران وجود ندارد.

مهروز ساعی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات جهانی باکو، اظهار داشت: مسابقات خوب و سطح بالایی برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند. به احتمال زیاد در تمامی اوزان به جهانی اعزام نمی‌شویم و نفرات کمتری را خواهیم برد.

وی گفت: برترین‌های اوزان مشخص هستند و با بررسی‌ها لازم، نهایتا تا یک هفته آینده ترکیب نفرات اعزامی مشخص خواهد شد.

ساعی در خصوص سطح توقعات از تیم تکواندوی بانوان، عنوان کرد: در دوره گذشته مسابقات جهانی در مکزیک، عملکرد خوبی نداشتیم و خودمان هم در کادر فنی راضی نبودیم.

وی افزود: پس از نتایج درخشانی که در قهرمانی آسیا گرفتیم، روی همان نفرات حساب کردیم و با برگزاری انتخابی، چند نفر دیگر هم اضافه شدند اما در جهانی خوب نبودیم و این مساله را می‌پذیریم.

مربی تیم تکواندو بانوان ایران، بیان کرد: آن مسابقات درس عبرتی شد و بسیار جدی‌تر و قوی‌تر کارمان را دنبال کردیم و اکنون شرایط تیم ما از لحاظ جسمی و روحی بهتر از دوره قبل است. خیلی تلاش کردیم تا نقاظ ضعف برطرف شود و اکنون امید زیادی به تیم داریم.

ساعی: نعمت‌زاده فرقی با دیگران برایم ندارد/ به تیم‌مان خیلی امیدوارم

ساعی در خصوص اینکه گفته می‌شود او حمایت ویژه‌ای از مبینا نعمت‌زاده در تیم ملی دارد، توضیح داد: نعمت‌زاده شاگردم است و همیشه علاقه خاصی بین استاد و شاگرد وجود دارد اما وقتی بحث تیم ملی می‌شود، او هیچ تفاوتی با دیگر نفرات برایم ندارد.

وی گفت: مبینا همیشه در انتخابی شرکت کرده و هرجا شکست خورده هم رفته است. برای جهانی قبل و جهانی امسال در انتخابی شکست خورد و در ترکیب قرار نگرفت. همه چیز در تیم ملی شفاف است و نگاه ما در کادر فنی به همه نفرات، یکی است.

ساعی در خصوص ادامه تمرینات تیم ملی گفت: زمان زیادی تا مسابقات باقی نمانده و بهتر است در خانه تکواندو اردوها را ادامه بدهیم چراکه تمامی امکانات را اینجا در اختیار داریم.

مربی تیم ملی اظهار داشت: مسابقات جهانی بیشترین امتیاز رنکینگ را دارد و کار در آن همیسه سخت است. پس از آن، بازی‌های آسیایی نیز واقعا دشوار است چراکه مقرر شده در اوزان المپیکی برگزار شود که واقعا دشوار خواهد بود.

گفتنی است، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان هشتم تا ۱۴ خرداد ماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان و در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha