۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱
کد خبر: 85085881
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه شهرری از دانش آموزان حافظ قرآن تجلیل کرد + فیلم

شهرری- ایرنا- فرماندار ویژه شهرری با ۱۴ دانش آموز حافظ قرآن این شهر دیدار و با اهدای جوایزی از آنها تجلیل بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه حمید زمانی فرماندار ویژه شهرری به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن میزبان عده ای از حافظان کل قرآن کریم این شهر بود و با آنها دیدار صمیمانه ای را انجام داد

در این دیدار صمیمانه و نزدیک که در فرمانداری شهرری برگزار شد حمید زمانی با اشاره به آیه سوره توبه گفت: دوران دفاع مقدس که ما در جبهه بودیم رزمندگان خیلی با قرآن مانوس بودند حتی در جنگ با صدام به آن متوسل می شدند و مدد می جستند یکی از آن آیه ها آیه ۳۸ سوره توبه بود که بچه ها خیلی به این آیه متوسل می شدند.

وی تاثیر قرآن را در پیروزی هایی که در انقلاب اسلامی بدست آمد را ارزشمند خواند و بیان کرد: یک چیزی که در دفاع مقدس خیلی کمک می کرد تمسک به قرآن بود و در هر کس در طول زندگیش به یک آیه از قرآن عمل کند عاقبت بخیر خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرری ری ادامه داد: بهترین مسیر رستگاری قرآن است پیغمبر(ص) ما به واسطه قرآن اسلام را نشر داد و از سمت خدا رسالتش را گرفت شما هم وارد این فضای نورانی شده اید و می توانید با تمسک به آقا رسول الله (ص) رسالت این بزرگوار را ادامه دهید و در نشر قرآن سهیم باشید.

حمید زمانی پیگیری و نشر قرآن را وظیفه خود و همه دانست و گفت: بنده در پیشبرد اهداف قرآنی و آموزش آن پیگیر هستم و هر درخواستی در این زمینه باشد با جان و دل انجام می دهم .

در ابتدای این دیدار حمید قهرمانی معاون سیاسی فرمانداری شهرری ری با تلاوت چند آیه قرآن مجلس را نورانی کرد.

در این دیدار حافظان به جمع خوانی چند آیه از قران پرداختند

معرفی حافظان قرآن در دیدار صمیمانه با فرماندار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha