۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۳۹
کد خبر: 85086070
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری کرمان: درصدد قضایی کردن مسائل مربوط به دانشجویان نیستیم

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان  گفت: سیاست ما در قوه قضاییه این است که موارد مربوط به دانشجویان و دانشگاه ها قضایی نشود و بخش عمده مدیریت این موارد با ظرفیت های موجود در دانشگاه ها صورت گیرد که تاکنون نیز به خوبی جواب داده است.

به گزارش ایرنا ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی شامگاه دوشنبه در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و روسای دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و جیرفت افزود: در حوزه مسائل دانشجویی همواره تعامل و همفکری بین نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی با مسئولان دانشگاهی مد نظر قرار داشته است.
وی افزود: نمی توان گفت فتنه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام شده است زیرا هر روز به هر بهانه ای فراخوان و تجمعی را مطرح می کنند و به دنبال آن هستند که فضای دانشگاه ها را سیاسی کرده و برای نظام چالش ایجاد کنند واز سوی دیگر اجازه ندهند دانشجویان در فضای آرام به تحصیل خود ادامه دهند.
وی ضمن تاکید بر این مطلب که به یقین تمامی توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر علی رغم اینکه استان کرمان هدف تمرکز ضد انقلاب بوده است، بر مبنای تدابیر انجام شده کمترین مشکلات را در فضای عمومی و دانشگاه ها داشته ایم.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی به اعمال نظارت های قانونی در دانشگاه ها نیز اشاره کرد و ادامه داد: این نظارت ها باید تشدید شود و به عنوان دستگاه قضایی، هرجایی که نیاز به کمک و هم فکری باشد، همکاری خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای توسعه سلامت جامعه تقدیر کرد.
در ادامه این نشست؛ حجت الاسلام و المسلمین علی عارفی؛ رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مهدی احمدی نژاد؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و خیرخواه؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بیان بخشی از خدمات انجام شده در سال گذشته پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha